your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Kan Dah Kantoi Tengah Bunuh Orang.

السلام عليكم

Hello mellow marshmallow!

Just now aku stalk Twitter World Facts, lawak gila oi Facts kt account tu hahahahaha pastu en something caught my attention.


Memula aku suruh orang try, pastu cam takde sesape berani nak try je hahahaha sadis. Pastu aku tunjuk kt mak aku, mak aku cam "try lah!!" fuh fuh okay dah dapat moral support, so let's do it!

And guess what.......................





NAMPAK TAK TU WOI, NAMPAK TAK?!?! GILA PE!!! SIAP ADA BLOOD TRAIL WOI GILA APA!!! GILA!

Padan muka mamat ni, ingat bijak sangat la tu dah bunuh orang campak dalam tasik, sekali kantoi dgn Google Maps. LOL!

Harap mayat tu dah dijumpai. Kesian dia.

Bee-tee-doubleyou, ceh ceh cam bimbo. tarikh untuk check application status UTP dah delay ke 3rd May. kenapa delay do malas la nak tunggu lelama u_______u hm, harap-harap dapat lah. Harap-harap Nana, Rozi, Hanim Marlisa semua dapat! Boleh gi class sesama ehehehehe. And harap UPU keluar before tarikh registration UTP, registration 16 May katanya. Kalau UPU keluar before that (and kalau dapat UPU & UTP sekali ececeh, KALAU) bolehlah memilih dengan tepat. Kalau masuk UTP sekali tetibe UPU dapat yang best leceh gila nak tukar U pulak. haizzz.

And matriks, saya dapat kat Pulau Pinang, jurusan Sains. Mawee kata betul-betul kt kampung dia lol tapi matriks dengan asasi/foundation, asasi/foundation yang dapat tawaran lagi bagus untuk degree nanti. So harap-harap la dapat asasi/foundation! Amin!

Ada yang cakap kalau dah dapat matriks, dah takleh dapat upu. Saya tak percaya. Awak tipu je kan. Tipu dosa tau.

Ok bai.

p/s: kalau awak comel, click la Nuffnang saya. tengah pokai ni. kalau tak comel pun takpe, click je. bye.

Lots of , Affat.

Home Home Home