your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

jodoh kuat nampaknya.

السلام عليكم

Hello!!! 28/4 ni saya dah dapat lesen L. yay! pastu training pastu jpj test then OH YEAH JOM RACING. tipu je, nanti kena 15 mata dimerit tau! (pemandu berhemah)

so yeah I went to PS Samy for the driving class, drove the manual car. alhamdulillah masa aku drive tu enjin tak mati langsung, berkat mendapat bimbingan-ekstra-garang dari bapaku semasa bapaku mengajarku membawa kancilku yang comel lotey kt depan rumah. lulz.

so masa dalam kelas 3 jam tu, aku tak pandang kiri kanan. terus masuk kelas, cari tempat best iaitu BAWAH KIPAS. pastu instructor tu bukak air-cond menggigil pulak aku hahahaha padan muka aku tamak sangat kipas nak air-cond pun nak. belajar dari kesilapan fat.

Lapar.

cam biasa, tak sah kalau tak tanya soalan kt kitorg kan. aku jawab semua salah, nasib baik aku jawab dalam hati je:

instructor: CDL ni apa?
me (dalam hati): CenDoL.
answer: Computer Driving License.

terbukti kelaparan aku kat situ, kalau aku jawab dengan kuat & confident mesti dapat malu. nasib baik aku macam takde mood nak jawab so takde la malu ekeke. budak depan lagi best:

instructor: apa nama sistem pemanduan berhemah?
mamat poyo: KEJORA!!!!!!!
instructor: KEJARA.
mamat poyo: eh Kejora pulak hahahahha apa Kejora pulak hahaha! *tidur* (nak cover malu lettew)

kesimpulannya, jangan poyo-poyo dlm kelas memandu.

masa practical tu, instructor aku nama dia Malai. dia jemput kitorg hantar kt litar ke pebenda tah tu hahaha. kitorg tunggu situ, tunggun turn nak drive kereta. and then kan....... i saw lengchai. hehehehehehe hensem gila dia omg dia cam ternampak aku, pastu dia cam tak sure dia pandang lagi sekali sebab nak confirm-kan tu aku. pastu dia babai aku. pastu aku pun cair. ok, biasa dah tu.

turn aku nak drive. best gila ah drive manual, rasa hebat. sebab macam challenging, auto setakat tolak tarik tolak tarik je kan ahaha manual dia cam leceh sikit, eh leceh banyak. nasib baik instructor aku tu baik gila, lawak pulak tu. Mr Malai yg lemah gemalai.

Mr Malai: "ada gear kalu, tekan clutch kalu! free gear kalu, takyah tekan clutch. ok?"
me: oh... okay ehehe. (sopan gila aku awwww)

pastu 2nd round, Mr Malai suruh stop depan office jap. aku pandang kiri ternampak Malon hahaha bangga betul aku tengah bawak kereta, rasa macam berdikari. Miss independent gitu, lepasni boleh la drive pergi pasar (tu pun kalau bangun awal wakaka) cakap pasal Malon, poyo gila dia hahahaha bawak kereta laju dia macam PS Samy tu dia yang punya. biasalah, orang selalu memandu tanpa lesen kan mestilah confident!! Encik Polis, saman dia!!! bye.

pastu balik tu beratur depan office, office dia sempit gila fuh rasa macam duduk dalam oven. so aku tunggu kt luar jela, lengchai cakap hello kat aku hehehe. borak-borak dengan dia, dia bagitau dia masuk college next week, course medic ;) awww kalau demam boleh la jumpa dia kahkahkah berangan lebih fat. seperti biasa, mama membantah.

me: Maaaa comel gila dia!! rambut dah perang!!!!
mama: dah, taknak dengar.

ok fine aku kena borak pasal lengchai dengan dinding je la nampaknya.

bye.

hi dinding.

p/s: Samy.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhambar OK BYE.

Lots of , Affat.

Home Home Home