your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Hari Anugerah Kualiti Syed Mashor 2013!!! Carpice's Cake House!!

السلام عليكم

Hi semua! Ehehehe. semalam kita jumpa bff kita yg wirawati PLKN tu lololol rindu gilaaaaaaa ah 3 weeks tak jumpa do gilo apo lamo gitu long distance friendship le gini wakaka. dia dapat cuti 3 hari yay yay terima kasih tuan warden PLKN sebab bagi kawan saya ni pulang ke Batang Kali yang mulia ini I lebiu tuan.

so pukul 8.30 dah sampai kt Syed Mashor, hahaha aku sampai je depan dewan nampak Ainina tgh pakai graduation robe tu hahahahaha aku punya la gelak sambil bahan-bahan dia hahahahahahaha sumpah aku tak terfikir pun yang aku kena pakai gak, tetibe Teacher Nik cakap aku pun kena pakai. sedih. Ainina dgn bangganya tibai aku balik cakap karma sebab aku bahan dia sekali aku pun kena pakai lol.

so masuk dalam dewan, tunggu punya la lama. pastu ada org jerit "Affat!!!!!!!!" jeng jeng jeng, Samim de wirawati sudah kembali ke pangkuanku hahaha over. ahhhh comel gila dia, rindu gila. dah gelap pun tetap comel wakaka kulit kita dah sama ah Mim ahahahaha. pastu Najwa pulak sampai, jerit lagi. hahaha havoc engko Dewan Suluh Bakti, cikgu tgh berucap kt depan kitorg dok sibuk borak pasal life memasing, non-stop. lepas rindu la kan. hahaha

Hidayah duduk sebelah aku, dia terpaksa dengar lawak bodo kitorang. ada sekali tu sound system problem, bunyi cam gempa bumi, aku & Samim buat-buat terkejut hahahahaha ya Allah malunya ingat balik aahahha pastu pandang belakang, satu row belakang tu tengah gelakkan kitorang. astaga T__T

then masa PMR '12 punya penyampaian hadiah, geng Farisya naik atas pentas je kitorang buat heart-shape dgn tangan ala-ala macam fangirl buat masa tgh kat concert hahahahaha yang best-nya, diorang yang tak nampak pun kitorang beriye buat camtu. sedih lagi. hahahaha pastu SPM punya penyampaian hadiah, yay! kena pakai jubah tu & topi tu sekali wuwu tak cukewww wocak tudung iteww u___u marilah kita tengok wajah dak-dak lepasan SPM yg saling merindui!

Samim, Najwa & Me. tengok pipi masing-masing!!!!

pastu balik, tak sempat lepak lelama kat sekolah sebab aku dah lapar giler tak breakfast kt rumah, eee menyesal. kalau tak boleh dah lepak lelama dgn diorang. oleh itu, kami melepak untuk the second round. mwahahaha. lepak kt cafe apa kejadah tah nama dia tu, yg penting ada free wifi, lol. aku makan mee goreng kt situ sedap gila ah, pergh perghh. disebabkan sedap sangat Ayie & Fatin dengki tengok aku makan makanan sedap diorang pun rasa gak hahahahaha so comel. bluek. pastu lepak kt rumah Fatin jap & tengok Gwiyomi hahahaha comel gila ah Gwiyomi, tapi kalau yang buat tu comel la. wakaka.

Me, Samim, Najwa & Fatin.
menyampah kan tengok muka aku. lulz

With the boys; Shazwann & Ayie!

sebelum terlupa, nak promote jap. Caprice will open a cake house hehehehe yayyyy!!!!!


Opening this May! Let's serbu his cake house okay?!?!?!?! Hihi.

Bye!!!!

Lots of , Affat.

Home Home Home