your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

educamp @ utp, perak.

hello hello awak awak cemuew. long time no see your faces and nostrils. wakaka apa khabar semua mesti tengah lepak depan fridge en sebab cuaca sekarang kan macam summer gitu dak-dak overseas semua mintak summer dtg cepat kt negara diorang kita orang malaysia dah dapat summer dulu ufufu bangga betei la gini.

di perak juga panas, serious wa cakap lu. tapi dalam pukul 5 camtu baru panas, kat batang kali ni pukul 11 pagi dah bantai panas dah. redha jelah.

hari ahad yg lepas saya telah ke perak. bukan vacation occay, ada interview untuk utp. so sampai kt perak dlm pukul 4 camtu kot check in kt resort and camwhoring jap, pastu gi keluar makang anging dan makang makanang sedap sedap.

pada malam pula, mak aku dengan brutal nya memancing di tasik belakang resort kami, kelas engko. tgh memancing tu mak aku borak dgn budak bilik sebelah, dia pun dtg utk interview utp jugak. dgr suara mcm hensem tapi apakan daya aku tak nampak sgt muka dia tapi dia hensem la ok bai.

pagi isnin, bermulalah debaran terasa. pukul 6 dah bangun nak siap pi utp, dlm pukul 7 camtu bertolak. sampai je kt chancellor hall tu, ramainya manusia Ya Allah. ada dalam 600 org dtg utk interview haritu, ambuoy ramai betei. fortunately Nana pun dtg utk interview jugak, so ada geng. yay!!

lepas daftar, dgr perasmian and taklimat. disebabkan tak cukup tido pada malam sebelumnya, aku tertido lima minit. lol good job affat kalau lecturer tu ingat muka kau padan muka kau. then rehat, pukul 12 baru start interview. and the nightmare begins.

kitorg tunggu kt holding room, di sini syamie suruh aku hold on melalui twitter wakaka tahpape. tunggu lama gila dah sampai berjanggut ceh tipu je muka saya clean and clear otey tapi ada la jerawat sebijik dua. then dia panggil kitorg kt bilik idk what hahaha. dlm tu diorg divide kitorg into small groups of 5. nana tak dpt group sama dgn kita :((( my group ada this beautiful malay girl, Cellini, malay guy Faizal kot nama dia & 2 indian guys idk their name. dah buat draft for essay pergi tunggu lagi dlm bilik apatah, I'm in panel 14 and I'm the last one in my group to be called in the panel room. first, individual interview.

then it's my turn. I went into the panel room, my interviewer looked very....... haha. hahaha. hahaha. um mcm garang. no he's not garang, he's annoying. he provoked me, masa aku tgh jawab soalan dia, dia menguap. aku rasa macam orang paling membosankan atas muka dunia ini. then he annoyed me over and over again, self-esteem sumpah jatuh to level 0. no, level negative 100. nak nangis je masa tu.

back to the waiting room, atikah & faruq (new friends lol) tanya pasal interview tu, they said my interview sekejap gila. that's when aku rasa cam "tak dapat pun takpela, at least I've tried my best." sumpah takde hati dah nak mengharap apa-apa. sadisnya cite aku ni.

minutes later, group discussion pulak. we have to discuss about the topic, mine is addiction to drugs. kena discuss all our ideas and lastly pick the best one. I think our group did a good job, because Cellini is very smart, dia bagi semua org turn utk cakap idea masing-masing. thanks to her, her idea memang fair to all of us. sebab b4 that we've been told kalau kita tak bercakap masa group discussion tu markah kita akan rendah. and our interview was the first one to finish! yahoo!

group lain semua cam jeles kitorg boleh balik awal nyehnyehnyeh. masa nak balik tu, aku sesat.... aku tanya senior tu mana jalan keluar, dia gelakkan aku. lol sedih. then I waited for my parents, the 2 indian guys in my group waved goodbye lol so cute!!! aku cam "bye!!!" diorg gelakkan aku. lol.

pastu balik. yay. rindu gila kt my cats. balik, wechat dgn fatin ayie ijat faridlatip faridpuyol mawee shazwann hahaha lawak gila ah wechat. jom wechat? bye.

Lots of , Affat.

Home Home Home