your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

They Don't Know About Us.

السلام عليكم

Jawab salam tu. Omaigod wei guess what.

Alam mencen aku. Bukan Alam Flora, Alam Wakaka Crew tu. Yang masuk Showdown 2010 tu. Wakaka comel gila dia wakaka wakaka wakaka aku rasa nak breakdance sekarang.


Hahahahaha alolo. Lalu, aku pun follow Twitter dia. baik kan aku.

By tha wei, aku kan kan kan suka dengar lagu One Direction sekarang. Hahahahahahaha seriously aku bukan Directioner ok. Ayie ah pengaruh aku suka 1D. Salahkan dia! Tapi best ah lelagu diorang. Aku suka lagu They Don't Know About Us & Little Things. And aku suka Louis. Sebab dia ada taring. And suara dia cam serak-serak basah camtu. And dia suka buat lawak. Okay dia sangat comel. Ok.

Tepek sikit gambar dia. Taring taring taring taring ta-



Oh yes aku dah apply UPU. Pergh lega gila, sejak last week aku pening pasal UPU sebab kena ambik markah koko kt sekolah. Sekali aku check online, markah koko dah boleh check. Yay takyah gi sekolah. Pening gila oi nak pilih course, last-last aku pilih ni -


Aeronautical engineering bij!!!!!!!!! Omaigod excited gila. Architect or aeronautical engineer, harap-harap boleh jadi salah satu. Amin!!

Ehem saya terjumpa satu gambar ni hahahahahaha Neon Trees punya vocalist takut Teletubbies rupanya hahahaha sumpah lawak oi hahahaha


Bee-tea-doubleyou bebanyak character Teletubbies tu aku paling suka Po. Fuh masa kecik dulu aku kipas-susah-mati Teletubbies do seriously, Tubby Custard hahaha. Sekarang anak buah aku mewarisi ke-kipas-susah-mati-an aku terhadap Teletubbies yay takkan lapuk Teletubbies ditelan zaman.

So.. aku tak jadi kerja. Yay duduk rumah gemukkan badan jela, rumahku syurgaku. Ok tetibe je. Bye.

Lots of , Affat.

Home Home Home