your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

When Bruno Was My Man. Eh.

Assalamualaikum!

Post ini khas untuk hooligans sekalian ekeke tapi kalau tak hooligan pun takpe baca jelah, maybe you'll become Bruno Mars' fan after reading this :P

Sooooo yesterday I downloaded Bruno Mars - When I Was Your Man. the song is realllyyyyy gooood omg 5 stars dow. Lagu ni sedih gila okay meh aku cite sikit pasal lagu ni.

Cite dia camni. Bruno (bukan nama sebenar) ni berchenta dengan Affat (bukan nama sebenar) ni masa muda-muda dulu. But Bruno bangang sangat! Dia treat Affat tu macam tahi lembu. Dia tak pernah belikan bunga, tak pernah pimpin tangan, and tak pernah spend masa lelama dengan Affat tu. Tak guna kan? Lepastu si Affat bukan nama sebenar ni suka menari (lol Affat yag sebenar reti Gangnam je) so Bruno ni teringat la yang dia tak pernah bawak Affat ni pergi partayyy kalau dia bawak Affat tu pergi partayyy mesti la Affat bukan nama sebenar ni happy kan boleh menari kat situ (gedik gila menari jelah kat rumah omg) so Bruno ni asyik teringat la kat Affat ni lepas diorang clash.. (tsk tsk) And sekarang! Affat tu asyik menari je tapi menari dengan orang lain.. (Taeyang kot hahahahahaha) Bruno ni pun barulah nak menyesal kenapa dia ego sangat, kenapa dia selfish sangat sampai dia boleh menyebabkan Affat ni get lost daripada hidup dia hahaha. shuh! so lastly, Bruno ni harap sangat boyfriend baru Affat si Taeyang ni buat apa yang dia patut buat masa dia still boyfriend Affat ni. Yelah, belikan bunga, pimpin tangan (haram ok lol), spend banyak masa & bawak Affat ni pergi partayyyy hahahaha.

BUKAN NAMA SEBENAR OK.

So macam tu lah lagu dia. Ye aku tau aku perasan, diam. Nah dengar lagu ni.


Same bed, but it feels just a little bit bigger now
Our song on the radio, but it don't sound the same
When our friends talk about you all that it does is just tear me dow
Cause my heart breaks a little when I hear your nam

**And it all just sound like uh, uh, uh
Hmmm too young, too dumb to realize
That I should have bought you flowers and held your hand
Should have gave you all my hours when I had the chance
Take you to every party cause all you wanted to do was dance
Now my baby is dancing, but she's dancing with another man.

My pride, my ego, my needs and my selfish ways
Caused a good strong woman like you to walk out my life
Now I never, never get to clean up the mess I made
And it haunts me every time I close my eyes

**It all just sounds like uh, uh, uh, uh
Too young, too dumb to realize
That I should have bought you flowers and held your hand
Should have gave all my hours when I had the chance
Take you to every party cause all you wanted to do was dance
Now my baby is dancing, but she's dancing with another man.

Although it hurts I'll be the first to say that I was wrong
Oh, I know I'm probably much too late
To try and apologize for my mistakes
But I just want you to know
I hope he buys you flowers, I hope he holds your hand
Give you all his hours when he has the chance
Take you to every party cause I remember how much you loved to dance
Do all the things I should have done when I was your man!
Do all the things I should have done when I was your man!
Sedih kan?!?!?! Tulah Bruno, buat Affat camtu lagi. kehkeh. 5 stars kan?! oh yeah! So kalau nak dengar lagu kt album baru Bruno, Unorthodox Jukebox, boleh gi kat website dia http://www.unorthodoxjukebox.com/
Enjoy! :)

Lots of , Affat.

Home Home Home