your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Nuffnang & aktiviti masa cuti.

Hoi hoi. Apa khabar semua? Dah makan? Dah mandi? Mesti belum mandi kan.

Omg macam tak sopan je.

Assalamualaikum semua. Saya yakin awak semua dah mandi dan wangi-wangi semuanya! Yes saya tahu saya baik kerana panggil awak-awak semua wangi walaupun sebenarnya tak... Ekekeke. Gurau je ok jangan saman saya.

Firstly, HAPPY BIRTHDAY TO MY BIRTHDAY GIRLS Nurainina Aqila Azman (ex-schoolmate yang sangat genius dan comel) & Farah Nayli Khalil (niece aku yang cunsz) meh aku nyanyi sikit! Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday to Nayli & Ainina~~ Happy birthday to you!! Weehuuu! Nah look at this old man he's so cute omg lol


Secondly! Nampak pape lain tak kat blog ni? Nampak tak? Nampak taaaaaak? Header? Omg dah lama saya tukar tu. Ehem ehem takkan tak nampak kot saya dah letak Nuffnang ad la kat blog saya yeeehaaa xD Ye memandangkan saya lepasan SPM yang tiada kerja dan sangat pokai, saya mengambil keputusan untuk meletakkan Nuffnang di blog saya kahkahkah click la wei plis! :(   Hahahahahaha omg comel gila penguin ni sembelih buat satay kang.

Okay dah tamat di situ pasal Nuffnang. Aku nak tanya sikit ni. What should I do sementara tunggu result SPM ni? UGH.

1) KERJA?
Aku masih dilemma. Nak kerja ke tak? Kalau kerja cam daily cam kerja kt 7E ke KFC ke kesian la bapak aku kena hantar dahlah rumah aku jauh ke dalam hutan nun sana. Sobs. Kalau kerja macam kalau ada event je pergi bolehlah kot hehehehe ada sesiapa nak offer kerja tak untuk saya dan kawan saya? Plizzzz.

2) HANGOUT?
Hangout. Ya hangout sounds fun tengok wayang apa semua tapi kan kalau dah nama pun penganggur terhormat hmhmhm I have a problem. Yes you are right bebeh, pitih takdok! :( Aaaaa I'm broke yeah I'm broke. Lainlah kalau macam aku keluar je, jalan je, yang bayar tu bayar ni semua ada orang sponsor fuyyohh kena kawan dengan anak Datuk la camni hahahaha hi anak Datuk, jom hangout?

3) BUAT BUSINESS!
Haaaa aku cam ada interest yang mendalam kat craft tau. Felt craft semua tu, aku cam rajin gak ah buat. Should I sell them? Takut cam takde customer la huhuhu -_- I think buat bisnes ni lagi kena dengan aku kot sebab ehem aku ni kan cam pemalas sikit kalau nak kerja tu mesti aku selalu ponteng hahahaha pastu mesti kena potong gaji, dammit. Tapi mak aku suka tanam orchid, mungkin aku akan hasut dia untuk buat bisnes orchid ke? Kehkehkeh saya penghasut yang hebat tau harap-harap la mak aku setuju kehkeh commission commission commission commission $$$$ muahahahahahahahaha
OMG I'M SUCH A GENIUS MUAHAHAHAHAHAHAHA

4) DUDUK RUMAH GOYANG KAKI JE.
Omg I love this suggestion okay I'll just stick with it. Tidur makan tidur makan tidur makan tidur makan ;)

Kesimpulannya, aku pemalas. Just accept it Fat kau kan dah lama menantikan saat indah ini yang engkau boleh tidur selama mungkin & online sekerap mungkin ni muahahahahahaha. Tapi business tu cam cun gak ah, I think nak try tu ah. Wuwuwuwuw go Farah!

Tapi aku nak tengok wayang ah. Esok kan Mim & Ayie? Cun.

p/s: Kenapa aku banyak guna gif ni? Ingat comel ke?! Adakah aku telah menjadi semakin gedik? Oh tidak u_u Bye.

Lots of , Affat.

Home Home Home