your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Kinda miss school.

Assalamualaikum & good evening. Happy holiday to all termasuklah bekas-bekas calon SPM!! Tahniah tahniah kerana telah meng-complete-kan SPM 2012 kita muahahahahaha JOLI SAKAN LAH YE.

Walaupun tengah best cuti... I kinda miss school. Rindu nak lepak dalam kelas. Rindu nak gaduh manja (LOL). Rindu nak dengar cikgu memberi nasihat berguna (bahasa comel - membebel). Rindu nak makan kat kantin sesama. Rindu nak curi-curi pandang dak-dak sekolah yang emcem kehkeh. Rindu nak "wei Fat, kau pendek la" "*gedebush!!*" (belasah orang). Rindu nak buat homework sama-sama. Rindu nak share jawapan masa homework tak siap. Rindu nak gelakkan orang yang jatuh tangga. Rindu nak gaduh dengan budak Form 6. Rindu nak dengar junior cakap ni "Hi, akak ni Affathahahahahahahahachum kan!!!!". Rindu nak kena paksa makan sayur masa kem. Rindu nak beratur ramai-ramai masa assembly. Rindu nak buat bising dalam kelas. Rindu nak buat bising kat kantin. Rindu nak jalan ramai-ramai sambil buat bising. Rindu nak minum Dutchlady chocolate sambil usha orang kt kantin. Rindu nak tengok Lee Guang Zher. Rindu nak tengok musuh aku kehkeh. Rindu nak pergi toilet ramai-ramai & gossip kat situ. Rindu nak kena ketuk-ketampi ramai-ramai sebab failed Add Maths. Rindu sekolah. Rindu sangat-sangat kat sekolah. Rindu sangat kat classmates. Rindu sangat kat schoolmates. Rindu sangat kat cikgu. Rindu. Rindu. Rindu...... :(

Hmm aaaaaa tapi masa sekolah kan dengan jujurnya aku cakap, aku tak suka sekolah. The homework. The boredom at school. Cikgu garang. Makanan kantin tak sedap. Assembly tak best. Dewan panas. The enemies. But well, now I miss all of them (kecuali enemies lol) rasanya macam ruginya aku banyak ponteng masa sekolah dulu, ruginya aku tak aktif pape kat sekolah. Ruginya aku malas nak datang sekolah. Rugi rugi rugi. Cause all of them, you can only experience it at school. Kat U nanti, mana ada perhimpunan dah. Orientasi adalah. Mana ada pengawas dah. Mana ada semua tu dah, kecuali kalau masuk Form 6 wkwkwkwkwkwkwkwk

I miss Nurin. Dia banyak bimbing aku. Dia banyak nasihat aku. Dia banyak bagitau benda penting kat aku. Dia banyak bukak mata aku yg separuh tutup ni supaya berubah. Dia banyak ajar aku. Dia banyak bagi ilmu dekat aku. Dia banyak bagi semangat dekat aku bila aku ada problem :) Thanks Nurin! Thankszzzz sangat sangatzzz. Benda yang kau ajar & share dengan aku tu, insyaAllah aku ingat sampai bila-bila hehe. I love you!

I miss Najwa. Dahlah annoying. Suka merepek. Suka cari gaduh. Suka kat ________ kehkehkeh. Najwa ni baik orangnya cewah senang get along with people. Susah nak tengok dia marah. Senang maafkan orang. Kalau dia ada problem, dia boleh solve sendiri. She's such a strong grrrrlll do. Tapi skrg dah kurang annoying (dia kata ah hahaha) dia dah ayu dah sekarang ni. Alhamdulillah, semua kawan aku dah ayu nampaknya. Aku sorang je belum lagi. Sobs. I love you Najwa!

I miss Wahida. Dia ni macam kakak aku la. Comel gila. Dalam gambar kelas dia paling comel kehkehkeh. Mata sepet. Pendek je orangnya (lol macam ah aku tinggi sangat) dia ni nampak macam pendiam tapi sekali dia merepek woi susah nak stop hahahahahaha. I love you Wahidaaa!

Juhaida. Dia ni sangat lembut & baik. Selalu tolong aku. Kalau aku ada problem aku suka cite kat dia. Dia pun banyak jugak la cite pasal problem dia kat aku ;) Dia ni baik sangat, aku mintak tolong pape mesti dia tolong unless dia takleh tolong. I miss you Jueeee. Love you hehe

Itu antara classmates yg paling rapat dengan aku lah. Yang lelaki ramai yg rapat tapi takyah ah tulis untuk diorang bukannya baca pun kehkeh. My dear classmates Iskanda, Najwa, Nurin, Wahida, Wan, Ayie, Syamie, Aizat, Syafiq, Ariff, Qayyum, Azrin, Gadaffi, Guang Zher (ehem), Cham, Maz, Nana, Jue, Shira, Amalina,  Hafizi, Mei Khei, Yi Juan, Wei Ying, Ji Yuan, Zharif, Hidayah, Nabilah, Syafiqah, Shafini, Adila, Hui Yee, Pen Ney, Sadiy, Amirul Usumudeem, Awang, Adlin, Trey, Foong, Firdaus, Hafizudin; thanks for the lovely memories. Mrs Chen, you're the best class teacher ever!!! I still remember when I used to stare at you cause you're so cute xD Thank you teacher. Our memories, ALL of them, I will remember till my last breath :) Hehehe cikgu-cikgu yang lain pun sama! Terima kasih ajar saya & kawan-kawan saya, harap cikgu halalkan ilmu yg cikgu dah bagi kat saya (before SPM dah famous dah ayat ni haha) Lebiu cikgu uuuu jumpa bulan 3 nanti uuuu lamanya lagi T-T

So hmmmm aku jumpa gambar ni kehkehkeh. Rindu do!

with Najwa, Jue, Shira, Maz, Nana, Wahida, Hafizi & Trey!
(aku yg tunjuk peace tu huahuahua zaman keselekehan)

Comelnya Treyyy. Untung Yiwen dapat dia kehkehkeh.

Oooo rasa cam nak update blog lagi satu.. Bye :P

Lots of , Affat.

Home Home Home