your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Penyakit baru - pukul orang.

Hello! Yayyy aku dah rajin update blog balik, meluahkan segala rasa hati aku yang terbuku di hati & hempedu. Tadi kan.. Bebudak class aku kena dera hahaha kitorang kena siapkan essay dlm masa 1 jam 10 minit. Itu takpe lagi, aku tak datang hari Rabu haritu so kena ganti lagi satu essay. Maksudnya aku kena siapkan 2 ah en dlm masa 1 jam 10 minit tu hahahahahahaHARAPAN AH AKU NAK SIAPKAN. Banyak gila woi, mana larat otak nak fikir, dah ah masa tu lapar, lapar gila. Pastuuuu aku dengan muka babun turun ah rehat.. Siap bawak buku ni, konon-konon nak siapkan homework lah kan. Turun jalan dengan Syamie Ijat Syafiq semua hahaha diorg lalu tangga perempuan, pondan uolls. Pastu nak pergi kantin, cari Samim, ternampak Samim kt tepi tu tengah berdiri sorang-sorang muka forever alone habis. pastu pergi dekat meja depan tangga tu, aku dgn samim berhasrat nak siapkan homework kt situ, sekali.. Haziq & Sidiq & Malon datang hahahaha memang terbantut ah hasrat kitorang. then buat lawak bodoh semua, pastu nak balik kelas. aku ckp kat Haziq:

Me: Haziq, cakap bye kat aku!
Haziq: *diam*
Me: *siku dia* *balik kelas*

pastu nak naik tangga.

Ijat: Eh Kak Nor! Naik ah dulu.
Me: Kak Nor? *pukul dia, kena tulang rusuk*
others: woi kau ni lelaki ke apa! abang Hasnor!

Hahahahahaha omg fakdab siot. tu ah penyakit aku... SUKA BELASAH ORANG. i don't know why but I just can't control myself from beating up my friends. tapi lelaki jelah, perempuan kang baru pukul sikit dah nangis haha. rasa bersalah ok tadi tu, Ijat mcm sakit je & fatin cakap dia dengar bunyi kuat gila masa aku pukul Ijat tu haha sorry Ijat -__- sape suruh panggil aku Kak Nor en hahaha rasa ah kau pembalasannya haha

hmm and then masa balik, aku jalan dengan Ayie pastu aku cakap ah aku rasa bersalah pukul Ijat tadi apa semua hahahaha pastu dia nak tumbuk aku pulak cehhh bajet kuat je haha. then jumpa Dodo, so jalan ah bertiga. pastu aku nak jalan kat tengah, aku cakap "weh aku nak jalan tengah *tolak bahu Dodo & Ayie* *jalan kt tengah*" pastu Puan Aidah nampak and she was like "hahaha samseng nya" omg malu gila ok.

Masa keluar haritu pun sama. Aku tumbuk perut Ayie yg macam kungfu tu, yang banyak-banyak kali sekaligus tu. Pastu.. masa stuck kt station Sungai Buloh tu malon dok ejek-ejek aku, aku siku dia sekali pastu tendang kaki dia sekali hahahaha betapa bahayanya lepak dengan aku. Shit

So aku rasa aku patut ikat tangan & kaki aku setiap kali lepak dgn orang. Semalam dah ah kena belanja Dodo air kotak sebab aku tertumbuk perut dia. Diulangi, TER. Tak sengaja weh serious dohh benda tu macam automatic aw, macam natural je haha tolong ah faham u__u Lagipun aku kan hooligan, standard ah tu suka belasah orang haha :p

Okay baru aku puas hati luahkan perasaan aku kt blog hahahahahahaha bye.

p/s: Midyear exam tak dapat hint pun. cikgu kedekut. sobs. bakar bilik guru tau ah :(

Lots of , Affat.

Home Home Home