your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Adios, Stressful Week.

Hello! Lama gila tak update blog, maigodddd. Mesti rindu en en en hahaha. EXAM WEEK DAH HABIS! Shitto pre-midyear exam, Agama & Sejarah susah gilaaaa weh tui tui. Cikgu tak memahami murid. Kalau aku jadi cikgu nanti, aku bagi soalan senang-senang je, KALAU. "cerita pasal kalau, babi pun boleh terbang" bak kata Mato hahaha.

So lupakan pasal pre-midyear test tu, selagi aku ingat selagi tu aku rasa macam manusia paling bodoh yang tak dapat jawab soalan Sejarah pasal Alexander The Great uhuksz uhuksz u____u Tapi awal bulan 5 ada lagi exam, midyear pulak. Kwajo en? Kwajo en?! Hmmm Add Maths, Imma kill you. Kau tengok ah nanti, aku buat latihan bebanyak, aku balun kau. Kau tunggu je, selalu sangat rosakkan gred purata aku kan, haha.

Okay okay aku ada cite best. Aku ada rabbit baru, Wazzabi nama dia. Comel gila weh macam aku jugak hahahahahaha maigod perasan macam kuda.. Aku rasa dia ni jantan ah, sebab dia kalau dia nak shishi dia macam segan dengan aku hahahahaha malu-malu. Kalau dia jantan, I'll adopt him as my boyfriend woohoooo so sweet. Lagu Justin Bieber - Boyfriend sedap en? En? Yelah walaupun aku tak suka dia, tapi tapi tak dapat dinafikan lagi suara dia dah macho sekarang. Tapi rasanya, aku sebenarnya benci tengok peminatsz dia yang fanatic gila sampai dengar dia nyanyi pun melalak walaupun lagu tu tak sedih mana pun. Macam Jalan Sehala ah, haha i mean one direction. *cough* diorang macam ok je sebenarnya, tapi peminat dia obsessed sangat yang membuatkan aku menyampah dengan diorang. Tapi lagu One Thing best. Hahahaha shit.

Andddd Trey dengan Yiwen couple weh hahahaha jealous aku. Haritu aku nampak diorang naik motor sesama, patah seribu~~~ haha tapi diorang comel ah. Comel gila. Bagai pinang dibelah dua guna kapak. haritu aku nampak diorang keluar drpd kelas kosong. Diulangi, KELAS KOSONG. jangan fikir lain ok haha aku syak diorang dating kat situ dalam 2-3 jam kot hahahah tapi dating je kot.. jangan fikir lain aku ckp! haha. aku jalan dengan Syamie masa tu..

Trey & aku: *serentak* Dating eh?!
Trey: Mana ada maa.. kamu yang dating..
Aku & Syamie: Maleh layan *balik*

Haha jangan woi, nanti ada orang marah woi habis aku kena belasah woi. Sekian sahaja dari saya Timbul Singh Walaweh hahahahahahha cuba kau bukak link ni http://twitter.com/#!/encemnyer hahahaha sumpah lawak weh tweets dia hahahahhaha bye.

 
Saya Affat, 17, lahir pada tahun babi & mangsa SPM 2012. Wish me luck.
Semoga aku & kawan-kawan tak mati semasa menjawab SPM nanti. Amin. Haha

Lots of , Affat.

Home Home Home