your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Happy birthday Abang Ayien.



Hey y'all. Harini birthday abang aku, Mohd Hasreen. kehkeh. 1/9/1983, berapa umur dia? pandai-pandai la kira, mood Maths aku dah off masa cuti ni.

Ehem, dulu masa kecik aku gedik gila tau dengan dia. Hahaha :p Now dia dah kerja and ada family and akan ada baby end of this year! wooo mesti comel kan kan haha. wife dia lawa weh! phewwittt wa cakap lu!


Hambek, bukti aku gediksz dengan Abang Ayien masa kecik. ghaha, atoto serabainya aku masa kecik. masa ni darjah dua kot, aku memang tak suka bila mak aku nak ikat rambut aku betul-betul. taktau nape, aku rasa macam ikat rambut tu buang masa. hahahah masa kecik aku rasa "Baik pergi main drpd duduk sikat rambut" "Eleh sikat rambut nak buat apa" "Rimaslah orang pegang-pegang rambut"

Dah besar bila mak aku tak sikat rambut aku, menggeleseh kat mak aku bawak sikat, suruh sikat rambut hahahha. Tahpape. Semalam kan aku tengah tengok tv, sekali mak aku tarik rambut aku lepastu bunyi "pup!" aku cam "arghhh sakit gila! kenapa Ma?!" haha, mak aku cakap tu nama dia letup rambut. pastu aku suruh mak aku buat lagi. lol

okay habis cerita pasal me and Abang Ayien :p

So this morning, I woke up lepastu rasa pelik tau. Macam sakit dohh, pastu basuh muka, tak tengok cermin pun. Pergi kat mak aku, mak aku cam "jerawat" aku tengah lalok buat dekkk je lah kan, pastu aku masuk toilet lagi sekali tengok cermin, besarnya jerawat -.- rasa macam taknak beraya harini. tapi apakedehal, nak duit raya! ok confused lalalalantaklah haha. ehemmm cousin aku nak datang rumah sat lagi. bye -,-

Lots of , Affat.

Home Home Home