your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

hantu bonceng.

thank you astro first, sebab awak titew dapat tengok cite Hantu Bonceng tanpa perlu ke wayang, boleh tengok sambil pakai seluar pendek je fuuu selekeh, makan Wang Wang depan tv and gelak tak hengat. serious kelakar gila cerita ni hahahhahaha. aku taktau lah dari mana dapat "Apa celup?" tu tapi aku rasa nak celup-celup je muka si Kunyit tu setiap kali dia cakap camtu hahahah. APA CELUP?! *celup*

walaupun kelakar, tapi hantu dlm cerita ni menakutkan la jugak. aku tengok tu malam, pukul 1. memang terbaik, terbaik dari ladang kambing. paling tak menahan Juliana Evans cakap "abang, kaki penuh ke tulang sahaja?" hahahahhaha memang aku rasa nak terkencing sebab ayat dia kelakar and terkencing sebab muka dia menakutkan. aku dengan beraninya pun pegi la toilet tapi tak berani sangat rupanya aku ni, ajak Mama teman, tunggu depan pintu toilet hahaha sorry Ma.

Boboy & Gegurl, so sweet. dahlah dua-dua bambam, cecuai. omeeeyyy angat. "kehormatan ku hanya untuk suami ku sahaja" "aku lah suami mu" lepastu bertentang mata aww aww memang megundang.

Zizan macam biasa ah, kacak hahahahha. lagu dia dgn Jue Aziz tu, "ku syok kat dia" fuuuu ke laut hahahha. gurau ja zizang, mung watlek dah ah. my fav part - Jue Aziz dekat club masa intai Juliana Evans, "bucuk gua kena nasi kangkang aa, patut ah bodow jew" hahahhaha dah ah dah lima kali ulang-ulang cite ni, meluat pulak.

tonight MU vs Chelsea, go MU. boo Chelsea. MU tgh leading woi! aku dah cakap dah kan degil lagi kata Chelshit tu menang, hahhahahahahha gembira gila gua. boo to the boo to the boo. Rooney iloveyou walaupun orang panggil you Shrek hahahahah tapi you tak hijau pun kan? don't worry. David De Gea, i love you like always baby, love ya love ya love ya. oh, baru perasan. patutla izmeer text 'selamat malam' je tadi, ohhhh kecewa Chelsea kalah rupanya, hahahahhahhaha! ok, over gila aku.

HAPPY BIRTHDAY SYERA!

anyonyo, dulu masa zaman kegemilangan JB, i call her my madu sebab kitorang dua-dua minat JB. tapi lepas kes religion tu, aku dah memang benci kat JB ni. so no more madu, tears tears. tapi blog dia ni hott wa cakap lu, followers beribu bhaiiii. aku tak beribu pun T-T

ni la dia Nur Syairah, my lovely Syera. anyonyo. iloveyouuuu.

Dear Syera, stay gorgeous always. awak tau saya sayang awak kan. awak la blogger yang paling awal rapat dengan saya. thanks lah sebab always visit blog saya dulu masa followers saya berpuluh je. hehe. stay cool dengan JB awak tu, saya stay cool dengan Brubru saya. kehkeh. 

good luck for SPM nanti, saya tahu awak boleh dapat straight A's, mesti boleh punya kan cayang? all the best okay, make me proud of you bebeh. nothing much to say, I lovelovelovelove you :*

okay bye.

p/s: hey, aku delete kau bukan sebab aku ada dendam ke apa kat kau. aku taksuka kau add kawan-kawan aku. lil bro aku pun kau add pastu rapat-rapat dgn dia, apa celup? bro, jangan tambah lagi rasa benci aku kat kau. -.-



Lots of , Affat.

Home Home Home