your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Affat Hooligans here.


Hye! Wuwuwu tadi school was awesome. Lepak dengan Syamie masa Add Maths ehem not exactly lepak, just duduk dengan dia masa class. Haha had fun bahan-bahan orang dalam kelas dengan dia :p and masa tu Sadiy kena jawab soalan add maths kat depan, dia jawab betul! wuuu clap clap! pastu aku cakap la

Aku: Patutlah ramai peminat dia ni
Syamie: A'ah en.
Teacher: Siapa?

Ok, kaki gossip bersatuuuu! Memang cool ah borak dengan teacher masa Add Maths, semua sibuk fikir cemana nak jawab soalan, aku Syamie dengan teacher ber-gossip dekat depan haha good life!

Okay, lupa cerita. Farisya, Aishah, Linda and Aina datang kat my class tadi. Me kena jawab a few questions pasal PMR hahaha padahal tak dapat straight A's pun kena interview fuuuuh xD sampai sekarang aku dendam dengan Sejarah, pasal dia la aku takdapat straight A's yknow? *eh bukan pasal kau tak study Sejarah ke?* Heh.

Ehem, The Twilight Saga: Breaking Dawn- Part 1. Kakak aku yang Najibah tu (hahahah) cakap nak bawak aku pergi tengok movie ni but taktau la jadi ke tak. Yknow, janji orang muda.... hahahaha. and the best part of the movie? Soundtrack dia lagu Bruno Mars. So plan aku sekarang ni, bodek kakak aku banyak-banyak kipas dia dengan duit fuh cepat ah dia bawak aku nanti tu pergh terbaik ah!

Weh, aku dah tahu gossip terbaru ni hahahahahha cool ah hahahha takpe takpe aku simpan rahsia ni baik-baik, don't worry takde siapa akan tahu rahsia ni jangan risau A. hahahahhaha ;P



<- The most freakin' awesome nerdy I've ever seen.

Wait....

Bruno Mars, you're still #1. Okay? LOL Hahahachum!

Lots of , Affat.

Home Home Home