your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

new look.

Yeyeh tengok lewwww blog aku ni. Dah lain kan alolo warna hitam gitu. Saja je tukar aku rasa macam simple sangat ah kalau warna putih, layout ruffle pulak tu errr taktau lah kenapa aku guna layout tu dulu wuwu. Ok tak ok tak blog camni? And, ehem shoutmix dah takdek.Sebab sebab sebab sebab entahlah malas nak letak wuwu.

Ehem, dua hari aku tak pergi sekolah duduk rumah mengadap laptop je. Sakit tekak, batuk and selsema. Taktau lah kenapa banyak sangat virus serang aku haha. So okay, dapat tau yang add maths ada kerja. Sikit je. Nanti je lah buat haha lagipun add maths hari Jumaat.

So esok pergi sekolah kot, harus pergi harus harus harus. Kalau tak nanti ketinggalan woo gila ah. So okay sekarang nak pergi Gombak berbuka dekat rumah Alang. Hikhik bye!

p/s: Lagu ni okay tak? Bruno Mars cayang.

Lots of , Affat.

Home Home Home