your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

happy merdeka day.

woohoo! Happy 54th birthday Malaysia, lol. merdeka tahun ni aku tak sambut pun, sebab masa sambut kat sekolah haritu aku ambik cuti kehkeh. so err aku berehat dekat rumah je and buat Malaysia flag!! handmade tauuuu. ada satu je dalam Malaysia tau, satu je dalam dunia tau, dekat Mars pun takde tau! aku sorang je ada, jeles tak jeles tak.


Ayie kata muka tu menakutkan. agak lahh, aku pun rasa camtu gak haha. tapi tak kisah la, asalkan ada benda yang aku pegang tu! susah tau nak buat star tu, ada 14 points kan, kau ingat senang ke. setengah jam nak lukis tau, potong lima minit, potong benda warna merah tu lima minit, potong crescent moon tu 2 minit, colour yang warna biru tu tiga minit tau! tampal apa semua lima minit, whoaaa lama kan kan.

harini dah 2 Syawal, tapi aku tak pergi beraya mana-mana pun. beraya dengan family je baru. duit raya pun dua orang kakaks i je bagi, well tak pergi rumah orang kan. uncle and aunt aku semua datang rumah maybe esok or lusa, semua pergi balik kampung. aku tak balik kampung pun. sepatutnya harini balik Gombak, tapi semua orang dalam rumah aku ni tak sihat. so tangguh la, maybe weekend ni ke.

gambar the whole family pun tak ambik lagi, gambar parents aku and a few kakaks aku ada lah. plan nak ambik harini, tapi dah semua taksihat, postpone lewww.

tapi aku sempat ambik gambar dengan parents tau, sweet tau haha perasan. nanti lah upload, bagi surprise sikit haha, tunggu tau tau. baju aku warna putih lepastu corak kelabu and light brown. err dengar macam buruk je kan, tapi rupa dia takde lah buruk sangat. rupa aku ada lah buruk haha. atoto.

bila dah ambik gambar the whole family nanti aku upload, jeng jeng jeng. nervous tak, tak pun. okay bye! loves.

Lots of , Affat.

Home Home Home