your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

cuti-cuti sekolah.

Heyyaw! Happy holiday guys!! Fuuu aku kalau bab-bab cuti ni memang suka sangat leww, kalau cuti ni dapat gaji memang aku dah jadi billionaire. Lepastu boleh ah nyanyi lagu Billionaire by Brubru and Travie dalam Mini Cooper en pakai Ray Ban minum Starbucks Coffee. whoa, good life.

And disebabkan tadi last day sekolah before cuti, cikgu Bio bagi kitorang freedom kejap muahaha. Tadi tak belajar masa Bio, but aku kena siapkan homework aku yang tertangguh tiga hari aku takdatang tu. Banyak woish, maths ah paling meyengat. Then dah siap pergi hantar dekat Mrs. Chen. Sekali dia cakap ada satu hari tu aku cuti aku tak kasi surat, ohmygod bila masa pulak tu. Pastu dia tanya "Ni nak anggap ponteng ke tak eh?" memang order maut lah kalau aku cakap "ye anggap je ponteng! saya dah lama teringin nak surat amaran" lol memang menempah maut maut maut! so aku cakap "no no noooo teacher jangan jangan! after cuti saya bagi surat, saya pun dah tak ingat lah kenapa saya cuti masa tu" dia pun cam okay je. syukurr. nasib baik teacher i baik kehkeh.

After that Chemistry, bosan sangat sangat. Belajar about neutralization errr mengantuk gila dalam lab. but gotta make a normal face, takboleh tunjuk mengantuk dekat cikgu nanti dia cakap "Awak nak belajar ke tak ni? Kalau tak kita boleh sama-sama duduk, saya baca novel dekat depan. Saya baru beli novel ni semalam" Trololo tacing lettew. Tak rock ah cikgu tacing-tacing ni, saya paling menyampah orang kuat tacing ni cikgu haha. ok chillax jangan marah nanti tak boleh raya.

Then rehatttt, naik and lepak with Sadiy. Lepastu Dollah datang. Lepastu Ayie datang. Ayie datang-datang je tunjuk rambut baru dia fuuu tak smart ah pendek sangat. tapi atas tu cam panjang sikit so okay la okay la. pastu aku kena buli.

Ayie: Affat, kau demam lagi ke?
Aku: A'ah aku selsema, dengar ni suara aku.
Ayie: Suara kau? Okay je takde pape pun. (Ayie pekak haha)
Dolah: Buat apa nak dengar suara kau Affat!! Tak sedap pun!!

Sakit hati kan?! Yeah Dollah tu macam musuh tradisi aku kot even aku baru kenal dia masa form2 haha. Masa dia datang rumah aku mesti mak aku asyik menangkan dia, pfffft benci dohh. Menyampah betul

Okay sambung! Then aku tak ingat lah Ayie ada cakap something macam buat aku marah sikit then aku pukul dia haha dia cam "Aduhhh bapak sakit weh weh sakit gila" kesian pulak aku tengok dia hhaha. Then Dollah pun buat aku sakit hati, dia pun aku pukul sekali lalala. Lepastu dia lari aku kejar dia hahahha Dolah penakut! Tah pape tah dengan perempuan pun nak takut, you're so pondan weh hahah then add maths belajar macam biasa je lah. After add maths salam cikgu, cakap selamat hari raya and kitorang cium pipi!! Wooo Puan Rosyidah i lap u lap u sampai licin.

BI pun sama, after dah habis class salam and cakap selamat hari raya. lalala :p Then masa balik tu err aku tunggu Nurin kat luar lab tetibe Syamie cakap "ehh affat! selamat hari raya" aku pun cam oh okay selamat hari raya syamie omomomo. Ayie pun nak jugak,

Ayie: Weh Affat!! Selamat hari raya
Aku: Oh okay selamat hari raya Ayie, kau kena mintak maaf dekat aku, kau banyak dosa dengan aku
Ayie: Yeke?
Aku: Ye ah.
Ayie: Okay, maafkan aku Affat.
Aku: Takpe takpe aku maafkan kau.
Ayie: Kau taknak mintak maaf dengan aku?
Aku: (buat muka) err ok aku mintak maaf tau tau. kau nak comic tak? aku malas nak bawak balik.
Ayie: Mana?!
Aku: Ni, (keluarkan drpd bag) Fatal Chaos. best weh.
Ayie: Fuyohhh! Thanks Affat!!
Aku: whoa gembiranya. okay -__-
Ayie: thanks tau affat.
Aku: haha yelahhh

Whoa panjang betul. lepastu jumpa Ainina, Afiqah, Hanim, Shazuan apa semua then wish raya and balik. Otw balik nampak Shazuan lagi sekali, aku mintak maaf lagi dengan dia, yelah dulu aku selalu panggil dia Hai-Wan. Kesian dia tau, tak memasal jadi haiwan. Kau maafkan aku kan Shazuan kan? Kehkeh ;)

Balik rumah I told my mom the whole story, semua yang jadi kat sekolah aku cite kat mak aku. Dia pun sabar je layan cerita aku yang boring-boring gaban ni. Kihkih. Then my mom main Angry Birds and I was waiting for my turn nak guna laptop haha then tertidur -___- memang argghhh sakit hati trololo.

Happy holiday guys, jangan main mercun okay nanti putus ibu jari takboleh buat thumbs up, kalau putus jari telunjuk takboleh type guna keyboard, putus jari manis cannot pakai cincin kawin, putus jari kelingking cannot korek hidungsz hahahah. so jangan main mercun!! okay bye :p

Lots of , Affat.

Home Home Home