your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

single sampai tua kot.

Hye awak hensem sangat hihik.

Yawww! Aku patah hati ni trololo. Mamat yang aku suka selama dua tahun dah couple. Hahaha, patah hati I tauuu. Frust sikit lah en haha tapi elehh lek ahh, takpe lah aku tak kisah la cha, be happy okay yo!

Weh! Tadi hari terbuka. Gilalah, habis semua rahsia I dekat sekolah trbongkar. Ececeh rahsia apa laah sangat, nasib baik Ms. Chen tak mengadu I ada pakwe dekat sekolah *memangtakdepun. 

Classmate aku reti main keyboard and piano bhai. Memula aku tak percaya sangat, sebab nampak macam dia serious je kan, ingat tak layan lah instruments ni, *sorryMudeem* sekal Haziq tunjuk video dia main keyboard kat aku. Best gila weh, tangan dia masa main tu lentik HAHA smart ah Mudeem. Esok ajar aku, aku nak pi melamar Bruno Mars, nyanyi lagu Marry You. Kalau Brubru taknak terima aku, habis kau aku kerjakan. Huahua.

Btw, aku legaaaa gila sebab dah dapat semua papers. Alhamdulillah, semua A. Syukuuuur! Add Maths, fuuuu thanks cikgu sebab bagi saya A. I lap youuu.

Ni ha results aku,

BM - 95% (A+)
BI - 86% (A)
Maths - 96% (A+)
Pend. Islam - 92% (A+)
Sejarah - 85% (A)
Add Maths - 70% (A-)
Physics - 80% (A)
Biology - 77% (A-)
Chemistry - 80% (A)

3A+, 4A, 2A- 

Hmm, boleh tahan happy ah kot. First time dapat Add Maths A. Hihi :P Sejarah pun sama, huahua. 

Rasa macam teringin sangat nak dapat 10 A+. Kena study lebih eh? Alaaaa, takboleh ke zupp zupp terus dapat 10 A+? Tak boleh eh? Okay -.-






Lots of , Affat.

Home Home Home