your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

saranghae chinguya!

Heyyo, harini kan, aku tetibe rasa macam rajin sangat nak reka-reka interesting quotes. Cehhh, dekat wall FB aku penuuuuh ayat yang tak berapa nak manis :P Cik Adik Manis, tarak manis ka ayat abang? HAHA gelinyiaaa.

Ehem, harini 18 hari bulan. Aku tak suka 18 haribulan, aku tak suka. Kecuali 18 October *BirthdayAkuHehe. Hmmm, tolonglah jangaaaaan lah aku teringat apa-apa pasal DIA masa 18 haribulan kejadah ni. Please please Affat, kau jangan nak geddiiiik sangat la! 18 hari bulan je pun, dalam setahun ada 12 kali 18 haribulan takkan la 12 kali kau nak sedih dalam setahun? Haha, kata STRONG, KENTAL, MUSCULAR lah sangat bab-bab ni je kau lembik! Cakap orang bapok lemah, kau pun lembik jugak kadang-kadang Fat oooi. Huh asal aku kutuk diri sendiri ni? -.-

Dia dah berpunyaaaaaaa haha kau jangan kacau daun lah woi! xD Layan je Bruno Mars kau tu, parents kau pun dah tengok muka Brubru katt BET Awards tadi, diorang sokong kau bersama dengan dia kan! Perasan tak boleh membara lagi lah kan? Haha

18th 18th 18th, korang tau kan tarikh EHEMM ni? Eceh bukan pasal couple la cayaaang, pasal kenangan lama.

"One thing about the past - It will never happen again"

So, jangan harap! Hehe, cari mamat lain cepat, Go go go! *ayat Tyah sayang*

Kawan sepatutnya teman kawan dia pada saat-saat kegembiraan, kesedihan, kegilaan, kebengapan, kekecewaan, kemenangan, kekalahan, kekayaan, kemiskinan, semua ke-an ke-an lah! Bukan buang kau masa kau useless, ambik kau balik masa kau berguna. Tu bukan kawan nama dia, tu tuuuuuuuttttttttt!

"Friendship is not a type of ship"

Persahabatan ialah sesuatu yang membahagiakan, jika caranya betul *amboih sastera* Jangan buat ikut sedap hati je, ingat tuuu.

Seriously, aku berazam sangaaat nak mintak maaf dekat kawan-kawan perempuan aku yang dulu rapat gilewww sekarang dah tak rapat sangat tu. *Syamim,ily!

Forgiving is loving, sharing is caring. 

I'm Affat, and aku dah taknak ada conflicts dengan kawan. Makan cornflakes sama-sama jom? :')

Okay, dengan bangganya aku umumkan, next week EXAM! Wish me luck, i love you guys :x

p/s: Iloveyou friends, kawan sampai mati :'D

Lots of , Affat.

Home Home Home