your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

the not-so-lazy song

Wehweh tadi kankan aku dah blogwalkinggggg hihi dah lama gila tak blogwalking *pengakuansuci* Tapi aku tgk blogs yang ada dekat followers, yang dekat shoutmix banyak yang takde link weewee. Sooo sorry kalau tak visit korang punya blogs, terlepas pandang lettew.

EXAM RESULTS.

Phewww tadi rasa macam malas je kan nak pegi sekolah sebab dah tahu dapat "habuan" ehem ehem. Memula sekali Physics, fuuuu aku punya nama lambat betul  teacher panggil. Foong dapat kertas dia dulu, 90% weh gila kentang putar. Aku dah bertasbih berzikir kat situ *tipu je* takut sangat nak ambik markah. Pastu teacher panggil "Hasnor Farah" fuuu aku dah dup-dap-dup-dap dap-dip-dup bagai pergh dangdut pastu aku pergi la buat muka comel mintak simpati dengan harapan aku dapat A plus. Tapi tetttt 77 je -.- pastu check check, ada correction. Dapat la tambah 3 markah, drpd 77 jadi 80. Alhamdulillah, plain A. Takde plus pun takpe lah asal kan Eyyyy *A

Pastu Sejarah. Ni lagi gerun weh aku dah la lemah gilewww subjek ni biasalah buku kan memang kawan sejati sehidup semati aku cewahcewah padahal seminggu sekali je selak buku tu Ouch. Cikgu dah ceramah habis-habisan dulu dah, kata sape Fail kena rotan, aku kat belakang dah kecut usus dah dengar rotan tu haha penakut. Pastu cikgu categorize kertas kitorang - A, tak fail, failed. Gilaaa ah serious aku ingat aku dekat yang 'failed' tu tapi aku dapat A hihi. 85 fuhfuh first time dapat markah sejarah cenggini. Pastu Najwa 90 lebih doe fuuuu tabik Najwa tabik! Boleh ah nyanyi lagu Cinta Muka Buku lepasni lorh tetibe.

Pastu Maths. Maths graph je en, okay la dapat 96. Berkat sebulan kitorang asyik buat graph je pergh thanks Mrs. Chen :D Jasamu dikenang, teacher la cikgu paling comel dekat Syed Mashor, serious. Yang kedua comel cikgu Helman hehe HAHA. Xie xie loushe ;]

Pastu BM. Haaa habis ah ni first time Cikk Bawani mark kertas kitorang agak strict lah doe. Aku dapat 95, agak terkilan sebab dia potong markah bahasa aku satu markah. Apa salah saya cikgu?! Mungkin saya tak cukup comel untuk dapat markah penuh. :(

Pastu PJK, manada dapat kertas ponggg. Ada presentation graf kehidupan pebenda tu, fuuu nasib baik aku tak terpilih berkat tempat Izzati Syaimaa yang tak datang masa tu and aku duduk tempat dia yang di pelosok dunia tu *belakang sekali. Nuril Husna comel gila, cara dia cakap pun alololo omey omey. Pastu dia cerita aa, masa sekolah rendah dia kena sisih, cikgu pun selalu marah dia. Pastu cikgu tanya 'kenapa cikgu marah awak?' Dia jawab 'mungkin diorang tak suka saya' pastu cikgu cakap 'Kenapa tak suka pulak? Awak lawa, comel, cute je' pastu dia senyum malu hoho aku dah macam rasa nak balik rumah ambik camera snap gambar dia malu-malu tu. *over

Pastu Biology, ni lagi best.

Foong: Cikgu, kertas?
Cikgu: Saya tak habis tanda lagi.
Kitorg: Alaaaa nak kertas!
Cikgu: Eleh, macamlah dapat A.

Pergh sentap hati mak nak. Pedas macam wasabiiii ayat cikgu tu, rasa nak balik rumah wachaaaa orang je. Takpe le sabar je le Fat, sabar subur tak sabar makan bubur -___-

Emm tadi he talked to me! Haha pergh excited doe alolo kau comel ah dengan taring dua ekor tu. Takde sape boleh lawan taring kau tu doe hoho.


Hmm, tadi lagu Count On Me keluar kat Fly fm, baru minggu lepas keluar. So aku cam bangga sikit ah en sebab dah pernah guna lagu tu untuk blog ni HAHA eh eh bajet gila aku ni. Takpelah bajet je pun, bukan curi Twisties kau pun eh tetibe je. Dah bye -__-

Omey kan? hehe niece aku memang comel.

Lots of , Affat.

Home Home Home