your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Gua dah ada Tumblr ah!


Okay cayang, tekan atas tu kalau nak tengok Tumblr kitewww. Btw, background tu macam hardcore sangat je en muahaha takpe lah esok iteww tukar ye cayangsz.

Wehweh, aku dah faham Logarithms doe hihi happy-nyaaaa. Ingatkan sampai dapat masuk tuition baru dapat faham, tapi rupanya study sendiri pun boleh faham. Haha nampak sangat jarang nak baca notes -____- So Mama, takyah tuition lah eh eh? Hee Affat malas laaah nak pi tuition, penat :p

Oh and life would be much better if I have my old friends. I mean, my old BEST FRIENDS. Aku harap sangat dapat pergi balik masa before kita ada masalah tu, and fix things up. Doraemon help meeee! Hmph.

Esok Sejarah!!! Tak suka tak suka. Satu-satunya subject yang aku tak suka ialah Sejarah. Sorry to say Cikgu, tapi saya tak faham langsung Sejarah sebab cikgu asyik suruh buat presentation je! Saya nak cikgu ajar, saya taknak classmates saya yang present and ajar kitorang sebab cikgu kan terer -____- Tahun ni saya tak pernah dapat A Sejarah. Kesian la kat saya cikgu. :'(

Emm takpe saya baca jelah Sejarah. Faham ke tak belakang cerita. Bye -..-

Nak senyum lebar camni, tapi takde mood.

Lots of , Affat.

Home Home Home