your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Mid-Term Exam's Result.


Heyyo. Weh, emm result aku merosot gila. Aku taktau la kenapa, tapi aku rasa macam life aku tunggang-langgang sekarang. -___- Result pun teruk, like shit haha kawan pun makin berkurang aihhh apa dia la nasib aku ni. Cehh

Em, haritu aku dapat nombor bape ntah, 4 ke 5 eh? Tak ingat ah. Tapi better laa daripada yg mid-term ni, this time aku dapat nombor 10 :( Hmmm, merosot weh :( 

K, ni haa markah aku. Jangan nangis la kan kalau baca T___T

BM - 68%
BI    - 87%
Maths - 88%
Sejarah - 62%
Agama - 87%
Biology - 71%
Chemistry - 73%
Physics - 71%
Add Maths - 38%

6A, 2B, 1 FAIL

Cool kan? Adik-adik, jangan contohi sis eh? Haha, bad influence doe. Tadi kena ceramah dua puluh minit dengan Mama, pastu aku tidoq lama gila, *merajuk. Sampai tak lunch doe, malam baru makan. Hahahha, hmm Mama, nanti Affat study rajin-rajin eh. Yang ni, kira halal la eh? Hahhaha :p

p/s: Congrats to Hew Mei Khei (dia duduk sebelah aku dalam kelas) sebab dapat number satu ;) Congrats Mei Khei! I love you ;)

Lots of , Affat.

Home Home Home