your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

merepek

Ha sudah, bila cuti mula ah merepek kat FB. Aku, Shazuan, Dodo, Ayie, Malon, Azhar semua. Merata tempat kitorang merapu -___- Kat profile picture Ayie ah, Status Wan ah, wall post Malon pun adoo. Haha gila pening aku nak layan sekor-sekor -__-

Kau tengok, status perli aku je kerja -__- *331 comments, :D

Ramai cakap "aku tak tau rupa keyboard korang lunyai cemana, baru berapa jam dah beratus comment" Ghaha bangga gua dengar. 

Eiii aku makin takde idea nak update blog. Readers pun macam dah kurang je. Haha sedih. Takpe la aku sendiri boleh baca blog aku -____- *tcing

Weh cuti dah nak habis. Tak sukaaa. Nak cuti lagi :( Aku belum ready nak sekolah balik and bawak balik homework berlambak macam dulu balik. Haha, kalau bagi aku lagi sebulan cuti maybe lepastu aku ready lah kot. Dengan rela hatinyaaa aku buat kerja tak henti la kan kalau cuti lagi sebulan *winkwink

Awm, semalam Ayna dengan Maz datang rumah, haha banyak gila kitorang cerita. Tiga-tiga sekolah lain en, macam-macam cerita keluar. Diorang pergi sekolah kt Utara, memang aku dapat pengaruh utara ah. Haha pulun ah cali ah, tak pernah aku tau perkataan tu wujud -____- Sepatutnya Mawee and Dodo join sekali, tapi Mawee kata ada hal. So Dodo pun tak dapat datang sebab dia selalu menumpang motor Mawee, haha. Pastu tadi aku dapat tahu Mawee punya 'hal' tu rupanya pergi tengok wayang. PERGI TENGOK WAYANG. Kau faham tak? Memang URGENT sangat la kan pergi tengok wayang tu. Haha habislah kalau Dodo baca ni, tcing setahun dengan Mawee. Habis la kau Mawee

Ceh tadi aku terjumpa page Bruno Mars, fan page malaysia. Kat default tu "Malaysian Hooligans" haha dah lama aku letak nama Hooligans tu kat display name FB doe. Seriously tak sangka ada community 'Hooligans' rasa cam bangga sikit ah. En en

Ha sudah, aku takde apa nak cakap dah. Bye

*Kalau ada 'benda' macam ni dekat kedai seriously aku beli. Comel gila, lebiu Brubru ;]

Lots of , Affat.

Home Home Home