your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

maksud 'Affat'

Heyyo. Harini I takgi sekolah, hahaha bangun lambat tadi. Hmm kesian Malon, dah janji nak stayback dengan dia aku tak datang pulak. Sorry Malon, ampuuuun. Ayie pun, sorry kay takdatang harini, esok aku bagi kau Under Age tuu. Kau jangan takdatang pulak esok -..-

HA! Aku jumpa maksud 'Affat' hhahaha :B Bahasa Arab la. Maksud Affat - Pardoned. Pardoned maksud dia dimaafkan. Yeahhh! Haha baru aku tahu maksud nama aku cehh bangganya. Selama ni semua cam "Parents dah bagi nama sedap-sedap, panjang pulak tu Hasnor Farah Fatehah asal guna nama Affat? Takde makna pape pun tahu tak? Dahla macam nama lelaki" Aku pun cam okayyyy, BAIK USTAZ. Nowww aku tahu la kan nama aku ada makna huahua :D Lagipun family aku pun panggil aku Affat, yang kau emo tak memasal aku guna nama Affat kenapa? hahaha


Ehemmm, tukar story sat. Wehwehakusukadiatapierrmmmakuseganlahnaktegurdia. Kalaudiataktegurakubalikcemana, mestimalukankantakberaniahaku. -______- TapidiahensemsangattthahahahokayjangangedikAffat! Diatukannnndahlapendekhahadiasukabuatlawakdoe, lagilahbertambahhhakuadmirediahaha. Diabolehdikategorikanbudakteruklahkan, butwhocares, takmainlahhhbudaknerdkanhaha. Heymister,ilikeyouverymuch ;P

K fine, shut up. Haha :P Takyah nak jiwang sangat lah kaaaaan, menyampah orang baca Fat -.-' Ermm harini aku happy sangat sebab takyah gi sekolah dengar Bhawani mengajar ;P aku tak faham ah apa dia cakap, err kalau ada translator kat sebelah tu kan cool sikit, baru la faham. Ni mengajar tapi orang tak faham, apa kerja lah. Lagipun aku tengah ada dendam membara kat dia ni sebab panggil aku ASFAT dengan ALFAT dalam kelas, budak lelaki semua bahan aku laaaaa kan aku takkan maafkan korang. HAHA :p 

Will you be mine? ;)

Lots of , Affat.

Home Home Home