your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

hey

Hey, it's me again. Haha sorry la post dua kali, lepas gian doe. dah lama tak blogging. Em actually aku tgh panas hati dengan someone. Pergh gila sakit hati sangaaaat, tapi sekali-sekala rindu gak nak gossip dengan dia. Eh tak tak bukan gossip, merepek sesama. hoho dulu kitorg mmg rapat gila ah, but now, teeeetttt, aku tksuka perangai dia. haha. pffftt.

Tadi dapat text, Dodo yg text. dia hantar "weweh 24 jam lagi internet elok! yay!"
aku tak faham apa yg dia cakap and aku taknak berusaha pun nak mendapatkan kefahaman terhadap ayat dia tu. biarla dia sorang je yang faham *ayat AC haha

weh korang minat Amir tak? Ala Amir Maharaja Lawak tu. Aku rasa nak lempang je dia setiap kali aku nampak dia buat lawak bodoh dia. Haha kesiaaan dia, buat lawak pun tak jadi. Atoto. Tapi aku tak faham doe macam mana dia boleh survive sampai minggu ke lapan kan. Eh ke tujuh? Pi lantak ah. Haha, aku teringin sesangat nak tahu, siapa yang undi dia eh? Pelik doe. Rasa macam nak buat survey je. Pape pun, JOZAN rules! Hihi love youuu Mail Lambung. Aha

Oh semalam birthday sis Anis Syafira. Oh she's so adorable, macam model ya know. So cute. Rasa macam nak culiiik je dia. Style dia pun cun, fashionable. Ha so happy birthday kak Syafira! (padahal dah hantar dekat wall FB dia semalam, apa kerja la)

Weh weekend ni ada celebration birthday Aisyah. Ala Aisyah, niece aku yang montel tu. Haha tak sangka doe dia dah 3 tahun, rasa macam baru semalam je tgk dia merangkak. Ahaha. Yang paling tak tahan ah kan, dia asyik buli aku je doe. Dia lukis kan, buruk gila ah 'benda' tu. Oops sorry Aisyah. Haha. Pastu aku tanya dia

Me: Aisyah, what's that?
Her: Youuuu!
Me: -___- who is it?
Her: Achu!
Me: Ha? Tu Achu? Kenapa mata macam tu? Hidung mana?! Eh mulut Achu kecik sikit la!
Her: (lukis hidung) It's Achu!
Me: Mama, tgk Aisyah ni.
Mama: Hahaha that's Achu? Haha Aisyah Aisyah

okay mak aku tak membantu sangat la kan. Ya Allah, rasa hina. Haha nasib baik anak buah aku, kalau tak... dah lama aku ciuuuuuuuuuuuuum kuat kuat -.-

So aku rasa macam nak bagi dia hadiah. Tapi taktau nak bagi apa. Ha aku rasa macam nak lukis benda cam menakutkan pastu cakap dengan dia "this is you" tapi cam kejam pulak hahaha. Takpe la, beli patung je la. Sonang cito. Ha takpun bagi ciuman je, yeah itu la yang terbaik. Sweet nya akuuu, kan? :)

Okay ah nak makan. Mak aku masak woish macam sodapppp je. Haha bye

Lots of , Affat.

Home Home Home