your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Heartless.

"I wish I can read people's mind"

Pergh, stressed. Aku taktau ah nak dengar cakap sape, sorang kata tak sorang kata ye -.-' Haih problems sekarang ni tengah berebut-rebut nak datang kat aku haha ada aura problematic agaknya aku ni heshhh menyedihkan betullah -___- Kay aku rasa macam aku tahu je kan kenapa kau dah tak tegur aku apa semua ceh takpe takpe, aku tak marah kat kau just aku dah tak suka dekat kau. Bukan benci la kan, baca betul-betul lah nyah, tak suka weh tak suka.

Okay abaikan je la yg tadi tu. Oh yes, dah dua hari hasrat aku nak berlepak dengan Malon terbantut, semua sebab aku dilarang pergi ke Block C oleh Malon sebab dia "takut aku sesat" haha tah pape tah :p Ni semua pasal aku tak tahu block C kt mana, cehhh, dah tiga tahun kau sekolah kt Syed Mashor tu kau taktau Block C kat mana Fat? Natang. haha

So dah dua hari aku tak nampak kepala botak si Malon tu hahahahah takpe ah nanti kalau aku rajin aku survey lahhh kt mana Block C tu ye ye. Kat koperasi kan? Yes, nanti aku cari.

AYIE JE pulak dah dua hari takdatang aku taktahu lah apa khabar si budak pendek tu, RISAU pulak dia jatuh longkang ke jatuh basikal ke kan hahahah aku doakan kau sihat-sihat sejahtera je lah Ayie woii, Cik Bhawani macam rindu kat kau je, datang la sekolah cepat doe Ayie aku nak tengok kau jatuh kerusi lagi sekali haha

Tadi masa buat kerja aku dengar takbir raya ohmygad aku dah cam "eh harini raya ke asal takcuti?" rupanya ada si toyol kat depan tu haaa bertakbir sambil buat kerja rumusan Ya Allah aku tahu lah suara kau merdu mengalahkan si Justin Bieber yg pondan tu, bagi lah aku buat kerja dengan aman dan makmur sikit, lepas tu berselawat ke atas Nabi pulak dia haaa yang ni aku cam layan ah gak, sedap suara dia. Kau bayangkan, suara dia dahlah cam vocalist Avenged Sevenfold lepastu dia pulak berselawat alangkah pelik nya kan? Okay lettew bertuah sape jadi bini dia hahahah

Taste aku sekarang ni dah beralih kepada budak Cina haha aww Trey Lam Ka Wai i love you hahahaha. Lengchai maaaa, wo ai ni haha. Lee Guang Zher pun pergh kacak! Tadi masa nak balik aku cakap "bye Guang Zher" kat dia lepastu dia cakap bye balik pastu dia senyum nampak taring haha kau tahu je lah kan aku suka orang yang ada taring kan kan? Pergh aku rasa macam nak cabut taring dia tu buat loket rantai je. Tey Boon Kiat pulak, hensem memang hensem tapi perangai Nauzubillah macam syaitonn. Masa hujan haritu koridor kitorang punyalah banjir dah macam swimming pool dah depan pintu kelas kitorang tu. Aku jalan jengket-jengket ah kan pastu tetibe aku rasa macam ada syaitonn tarik aku daripada belakang, Tey Boon Kiat -.-' Nasib baik dia gelak nampak taring, tak jadi ah aku nak marah dia en. Lepastu masa kt tangga pun dia tarik beg aku, aku dah hampir menampar dia dengan siku aku kt situ tapi senior Form 5 ada segan ah aku en, dahlah sorang pun aku tak kenal, adalah dua tiga orang je kakak form 5 yg comel-comel aku kenal, yang lelaki memang hmmmmmmm lah kan, tak kenal langsung.

Eh macam panjang semacam je entry aku ni takpelah esok aku update lagi ekk ekk kau like lah aku punya page kt FB kalau sayang kat aku :D Kalau tak sayang berambus ah haha bye :p

p/s: Dah takde siapa aku suka sekarang, semua macam hmmmmmmm je -.-' Alone alone. Hahahah

Lots of , Affat.

Home Home Home