your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

bye kejap.

Heyyo. Haa tgk tajuk atas tu, macam biasalah away kejap. *ceh padahal kalau tak away pun aku macam takde function je aku ni kan*

Eceh sibuk la korang, suka tanya-tanya :p Aku away kejap sebab ni haaa yang aku menumpang guna ni laptop kakak aku, dia pinjamkan kejap haritu sebab dia kesian kot tgk aku duduk tercongok kat rumah ni macam budak bangang. Laptop kesayangan pula kakak aku lagi satu tu pinjam, laptop dia rosak. Kayy aku tahu cerita aku ni dah macam Hindustan berbelit-belit kalau korang tak faham takpe lah, takkan aku nak marah kau sebab speed kau berapa mb je kan haha. cehhh

Emm, ni ha aku nak menumpang bagi amaran sikit. Engkau, kalau kau nak call aku sebab saja nak tunjuk kebodohan kau tu, baik takpayah lah -__- aku tak kenal kau pun weh, apakedehal ah dahla suara macam rempit. Aku tepek number kau kat sini biar satu Malaysia call kau karang baru kau rasa cemana aku rasa, rasa macam aku ni operator public phone. memang macam hmmmmmmmm lah kan



baca ni.

Wempits: Hello? Ni sape eh?
Me: Tadi kata salah number,
Wempits: Tahulah salah number, tapi ni sape?
Me: Dah nama pun salah number, asal nak tau?
Wempits: Ehhhh garangnya blablabla *beep! aku letak phone.

Pastu dia msg "kenapa sombong sangat cik adik oi?" WTH rasa nak muntah je!

Lagi satu ni lagi ngeri.

Stranger: Helowwww ni sapewwww? *sumpah mcm ni cara dia ckp
Me: Haaa? Asal?
Stranger: Ni sapewwww? *beep! aku letak phone.

Pastu dia text "ni Affat rite ?" pastu aku biar je, tak reply pun, malas. -.-'

Aku tak tahu lah ada orang sebar number aku ke hape, tapi PLEASE lah kalau call setakat nak berhello-hello padahal aku tak kenal pun baik takyah kay? Semak! Aku bukan sombong, just parents aku dah ajar aku don't talk to strangers. Kau stranger lah, aku tak kenal kau pun. Kalau kau orang yg aku kenal, call lah cakap macam "Hye Affat, Bruno Mars ni, aku dapat number kau dari Justin Timberlake, kau tak kisah kan?" barulah sejuk sikit hati aku nak bercakap dengan kau, ni engkau call aku macam call lembu je, aku bukan lembu ah

Faham tak anak-anak? Bagus.

Kbye, nak tengok cite Korea ni ha. JIHU I LEBIU!

I really want this :( Tapi ada jual kat US je, hmm -__-

Lots of , Affat.

Home Home Home