your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

budak baik.


*cehhh tak boleh blah letak gambar Malonlonlon kat blog haha

Okay mamat kat atas ni nama dia Malon. Nama betul dia Tengku Imran Izmeer. Ha aku suka borak dengan dia doe, dia sabar melayan kerenah aku yg suka merepek ni, -.- Haha okay kawan dengan dia best sangatsangatsangat dia tak kedekut credit doe! Haritu aku main miscall miscall dia pastu aku call dia, bila dia angkat aku diam je, tapi dia tak marah pun. Lepastu dia call aku haha lama aku borak dengan dia. Pastu dia batuk-batuk, berdarah telinga aku dengar hahaha hebat doh dia batuk bunyi macam guruh. Haha

Emmm kitorang baru sekali lepak sebab dia ni cam PEMALU sikit. Haha geli aku type. Haritu pun kitorang lepak depan koperasi kat tengah panas, esok nak lepak lagi ah ;) Nak ajak Faten lepak sekali woooots tak sabar :D

Weh, weh AF doe. Aku tak suka tengok diorang tapi aku suka Hazama, Kbye

Lots of , Affat.

Home Home Home