your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

ehem

jealous bhai. haih lantak ah. jangan fikir Fat jangan fikir, Bruno Mars kan ada. Okay calm down -____- K tukar topic cepat!


EH AFFAT ADA PAGE BLOG SENDIRI AHHH! Sila like ;p





Okay thanks yah sebab like, awak comel. Ehem ehem hye guys. harini cuti hihi weeee. Sampai Jumaat! Tapi kena study sebab sebab sebab next week exam -____- Err malangnya, ada a few books aku kawan aku pinjam --' Burp terpaksa ah guna reference book takpun text book je, payah aa camni. Hoh ni haaa target result aku. Eh bukan target, jangkaan haha amboi bahasa baku

1. BM - 65%
Ha yolah tu je lah kot aku dapat. Sebab kalau buat karangan dalam kelas pun camtu je markah aku. seriously takk pernah langsung dapat 70 lebih --' Tatabahasa pun aihh aku lemah doh. 'Perisian' tu apa pun aku taktau, hang nak jadi Melayu derhaka ka? Baik tobat cepat naa

2. BI-75%
Ha naik sikit. Haha BI senang sikit, perkataan pun simple-simple je. BM ada perkataan babuk ah apa ah, payah tuh --' BI, kalau buat karangan ingat lyrics lagu Bruno Mars je ah, banyak gila bombastic words dalam lagu dia hihi :*

3. Maths-70%
Okay la tu kot. Maths aku minat sikit dohhh, sebab Puan Chen comel gila haha. Yes yes! Buat graph pun, dah berapa minggu dah asyik buat graph je en. Best best

4. Sejarah-40%
Haha okay aa tu, kira lulus en. Seriously rasanya memang 40 je paling tinggi aku boleh dapat kot, dah memang aku benci sejarah, nak buat cemana? Menyusahkan hidup aku je, nasib baik aku SPM tahun 2012, kalau fail sejarah pun still dapat sijil MEHEHE

5. Biology-60%
Aik awatnya tak A? Haha biasa aa, learning subject ni aku lemah sikit. Lagi lagi kalau yang kena hafal, amboih! Susah gila, otak aku ni susah sikit nak menghafal ni, lagu Brubru hafal ah aku

6. Physics-60%
Okay banyak gila formulas kena hafal. Taktau la sempat ke tak sempat. Baru dua chapter dah nak pecah kepala otak-otak Kempas aku, pergh gila ah! Kalau ni aku fail ni, mau teacher Zalina smackdown aku ni

7. Chemistry-50%
HOH! Awatnya turun balik? Sebabnya aku tak faham langsung langsung tak faham Pakcik Chemist ni. Symbol chemical substances tu dah agak hafal la, Periodic Table ni, HOW ON EARTH AKU NAK HAFAL KEJADAH NI? Nampaknya kita tawakkal je la haha

8. Add maths-40%
Ambek kau, 40 terus. Teacher Rosyidah, I do love you, tapi saya tak sure la saya dapat markah elok ke tak :/ Seriously saya taknak fail, taknak ketuk ketampi kat depan! Habis ah reputation saya nanti :p Takpe saya try study elok-elok k

9. Pend. Islam-60%
Haaa ni, Sirah aa aku paling weak. Macam sejarah la pulok, kena menghafal en. Tapi takpe, aku try ah baca dan baca dan baca dan baca walaupun "I'm not a bookworm but I'm a facebookworm" hihi. Suka page tu doh! Like ah cepat kat FB! :P

Okay, gotta go and study now. Faten ajak study sesama dengan dia, tapi taktau nak ajak sape lagi. Sape nak join silakan, cakap dengan aku k. boleh kita study sesamaaaa hihi. Woish mak aku dah marah! Bye

Lots of , Affat.

Home Home Home