your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

school rocks

Weh weh tadi sekolah best gila haha. Sebab Syfq tegur aku =3= LOL haha tak lah bukan aa bukan aa jangan la fikir begitu, tak tak tadi aku berbakti kat Syamie haha. Bangga weh bangga! Aku serahkan buku graph extra aku kt dia sekaligus menyelamatkan dia drpd banyar seringgit kat Puan Chen. Banyak tu, boleh beli air kotak! Mehehe. Tapi yang sedihnya Syafiq kena bayar pulak hahahha sorry Syafiq xP

Ok ok tu baru sikit best, yang paling best dimalukan masa Sejarah. Bapak cool gila dimalukan kat kelas, haha. Camni, Foong kat group leader. Dia kata aku buat Pengaruh Kesenian Hindu-Buddha, Trey Lam Ka Wai mamat lengchai tu buat Pengaruh Kesusateraan (betul ke eja ni) Pastu Amalina dah habis bentang, aku pun dah get ready ah nak bentang en. Pergi depan bawak kertas yg aku dh tulis points tu. Aku baru nak mula, tetibe ada orang angkat tangan

Her: Cikgu (angkat tangan)
Cikgu: Apa dia?
Her: Ni kumpulan saya punya part!
Aku: What the hell
Aqmal & Daus: Hahaha!
Cikgu: Apasal awak ambek dia punya part?
Aku: Mana saya tahu ni bukan saya punya
Cikgu: Dah balik tempat!
Aku: Fine (muka malu)
Syamie: Oooo Hasnor takyah bentang!
Aku: Diam ah -.-
Sadiy YeoSeob: (sengih-sengih)

Bapak malu gila rasa cam nak bunuh diri! Tapi takpe, takyah ah aku membazir ayak liuq terangkan kat depan haha. Yang sedihnya, Syfq dah semangat dah datang depan masa aku nak present tu. Tak sempat pulak! HAHA

Ok ok pastu masa BM dgn PJK cikgu takde. happy gila aku boleh berehat haha. Foong datang kat belakang aku

Foong: Farah
Aku: Pebenda
Foong: Sorry la pasal saya kamu tiada pembentangan untuk dibuat
Aku: Sudahlah kau Foong, malu tahu tak (sengih)
Foong: Maafkan la saya Farah :(
Aku: Sudah laaa sudah la kau
Foong: Farah maaf la maaf la maaf la (goyang goyang kerusi aku, cam gempa bumi)
Aku: Yelah! Lain kali baca tu betul betul! Kan aku dah malu pasal kau.
Foong: Baiklah (balik tempat)

Atototo Foong! Haha aku tak marah kat kau pun ah, okay apa takyah present ^_^ Hihi. Pastu aku balik, beli Ribena Strawberry tu bapak sedap bhai. Sedap gila weh! Seriously sedapppp ;D


Heh okay aa nak texting. Mehehe. Bye

Lots of , Affat.

Home Home Home