your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

kerepek

Weeehuuu cuti seminggu bhai. Happy memang happy, tapi after that terus exam. Dahla exam Sejarah masuk sampai bab 4 katanya, and bab 4 pulak baru belajar sikit. Physics pulak, masuk sampai bab 2, tapi kitorang baru jeee belajar explosion. Ish sape pulak la nak ajar aku ni --' Agama pun sama, Sirah ada lagi satu bab tak belajar. Sirah pulak tu, pergh pocah palotak den nak mombaco ehh, kalau eden fail paham-paham yo la kenapo --'

Err tadi cikgu Add Maths mengamuk kot. Memula tu mood dia okay je. Aku tengah lepak luar kelas sekali dia sampai, yang lain bukan nak bagitau aku --' tetibe je dia ada kat sebelah haha comel betul ;P


Me: Eh cikgu. Hai cikgu (buat muka suci)
Her: Hai (suara garang, sambil goyang goyang pembaris)
Me: Cikgu jangan la buat muka garang
Her: (buat muka garang)
Me: (urut bahu dia) cikgu cikgu saya masuk kelas dulu eh (lari masuk kelas haha)
Her: Haih macam-macam budak sekarang.

Wooo macam-macam budak sekarang, hambek kau setepek. Pastu masuk kelas en, belajar cam biasa. Tetibe Iskanda masuk

Iskanda: Wehweh, ada announcement
Kitorg: Pebenda?
Iskanda: Erm, next week cuti, the whole week
(Budak budak laki semua happy gila buat shuffle kebenda tah sebab happy sangat)
Kitorg: Weh exam bila?
Iskanda: Bukak cuti terus exam.
Kitorg: Palotak weh banyak lagi kita tak sempat belajar
Iskanda: Tu la pasal, aku baru je dpt tahu ni.

Aku dengan Nurin dengan Jue pun apa lagi, membebel-bebel ah kat belakang en. Buku nak kena bawak balik pulak. Kesian gila Jue, buku dia banyak, balik jalan kaki. So aku tumpangkan la dia balik *winkwink

Dalam kereta, cakap kat bapak aku. Bapak aku pulak tanya "Cuti nak buat apa?" Aku jawab la "Kena aa study" Pastu bapak aku cam senyum semacam haha faham-faham je la en, tu maksudnya dia tahu aku takkan study the whole week. Kalau study pun, maybe the last three days before exam xP Yay bapak aku understanding betoi :P

Then balik, gedebush aku tertidur terus. Haha. Bangun check hp, Ayna msg aku! Bapak happy gila perghhh rindu my Ayna :') Sepatutnya sekolah dia pun cuti the whole week sebab ada chess tournament, tapi tak jdi pulak haha kesiann! Eh tak tak, apa ayat Terii "Papadan!" Haha ;P Em rasa cam nak ceroboh rumah Ayna doh. Nak jumpa :I

Yo tahu tak tahu tak, Ready Set Go tu hensem gila! Huahua budak emo camtu. Tapi vid clip Love Like Woe tu tak fun kakak aku kata, ceh dah suka kat JB pondan tu memang ah semua Kakbie rasa tak fun --' Cuba minat Brubru, mesti happy je hidup HAHA teibe je kau ni Fat. Dah ah bye

Lots of , Affat.

Home Home Home