your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

hye saya dah ada twitter

Pergh tetibe bangga ada Twitter. Ramai lagi dah create account sebelum kau ah Fat!


Terima kasih bapak saya yang tersayang, Muhd Sidratul Sidiq sebab ajar saya cemana nak guna Twitter, i love you bapak haha. Tapi bapak dekat sekolah dah sombong en sekarang? Dengan jam kuningnya, haha takpe still kacak. Sorry la pasal saya suruh bapak buang janggut bapak tu bapak dah kurang hensem. Huahua

Weh apa ni lari tajuk! Okay sebenarnya aku tak reti sangat guna Twitter ni haha. Tweets aku baru ada 8 -,-" Followers 13 -.- Hihi low-profile betullah kau ni Affat

Takpe aa nanti aku belajar cemana nak guna Twitter --' Tapi yang paling tak tahan haha budak baru dalam kelas aku ah tetibe follow aku, ok seriously kau kacak doh Aqmal Zuhairie hahahah sila bangga sekarang. Btw asal Twitter kau AyiePOOP? Sangat poop ah bunyi dia ghaha xP

Ermm kalau rajin follow lah my twitter eh ;] and kalau baik hati ajar la saya guna Twitter ni haha kuno nya akuuuu T__T

p/s: Esok semua budak yang dah masuk asrama sila datang k Anugerah Kualiti tu. Seriously rindu gila kat korang, nak jumpa korang, hambek gambar dengan korang :') Datang tau! Hihi bye muah

Lots of , Affat.

Home Home Home