your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Habit Affat pelik!

Haha harini like shit gila perghhh! Semua orang dok mengacau hidup aku huh nasib baik aku tak lempang sekor sekor --' Hafiz lagi siot, aku tengah minum air sergah dari belakang haha terkejut mak nokkk! Habis baju aku basah kuyup ==' Nasib baik tak tersembur kat orang depan haha kalau tak memang mengundang ah kan.

Syamie pulak, haha aku kan ada habit gigit mulut. Pergh geli gila dengar haha tapi betul la wehh --' Selalunya takde tinggal kesan apa pun, tetibe tadi mulut aku ni gedik pulak nak ada kesan merah --' Tetibe je Jue dengan Nurin buat muka terkejut

Nurin: Weh asal muka kau?
Affat: Aaa ada apa?
Jue: Oh a'ah la Fat! Pebenda kat mulut kau tu?
Affat: Pebenda korang niii asal mulut aku?
Nurin: Ada kesan merah aa --'
Affat: Ye errr? Bapak ah banyak ke weh?
Jue: Boleh tahan la, tapi dekat atas je
Affat: Laaa cermin takde pulak. Err aku memang ada habit gigit mulut sendiri --'
Nurin: Laaa patut la! Haha kau ni! Tengok tu dah ada merah!
Jue: Haha tapi garisan dia putus-putus weh
Affat: Oh kesan gigi la tu

And I was like what the, what the, what the helllll! Haha (tone lagu Baby)

Memalukan en? Eh tak keluar lagi cerita Syamie. Aaa lepas tu aku gi kat Syamie, tanya betul ke ada kesan tu en. Pastu dia gelak-gelak

Me: Weh Syamie -.-
Him: Apa apa? Ada gossip ke? Sini sikit sini sikit
Me: Bukan la -.- Ada merah er weh? (tunjuk mulut)
Him: A'ah la weh HAHA anjing gigit ke?
Me: Palotak kau

Hotak dia malu gila aku. Pastu kringggg Chemist pun habis (Alhamduillah) Keluar dari lab tuuu, aku jalan sambil tutup mulut. Malu bhai nanti orang nampak mulut gua

Syamie: Eh Fat! Kenapa Fat?
Me: Pahal?
Syamie: Mulut kau tu. Kenapa?
Me: Ermm entah
Syamie: Ada orang cium kau eh?
Me: (Diam tapi usha tajam, and powwww tumbuk lengan dia! ADA MUSCLE BHAI HAHA)
Anis: Eh eh pahal ni? (menyibuk je budak galah ni)

Okay sangat sangat annoyed doh -.- Haha

Pastu Iskanda pulak! Haha aku jalan sorang-sorang, sebab Nurin kena balik cepat. Bunyi loceng je zupppp dia terus hilang doh haha. Masa tu aku nampak Syfq taring comel tengah bersidai kat tepi tu. Malas ah nak tegur kan haha. Sekali aku dengar Iskanda berkata-kata

Iskanda: Hamboiii budak kecik molek kat depan ni.
Budak-budak laki: Haha kecik molek.
Aku: Apahal kau ni?
Iskanda: Woish garangnya
Aku: Haha mestilah.
Iskanda: Affat, kau ni pendek betul
Aku: Biar ah -.-
Iskanda: Leklek. Dahla aku nak balik

Lah tetibe je blah. Dah puas kutuk aku blah camtu je -.- Heh tapi nasib baik ada mamat kacak tegur aku ;P Ceh bangga Sidiq. Haha masa tu baru nak start kelas Chemist :D

Sidiq: Haha Libya! Libya! (sambil tarik tangan Gadaffi)
Aku: (Usha dia sambil tunjuk-tunjuk kat dia haha)
Sidiq: (Betulkan rambut haha tah pape tah)
Aku: Haha gelabah ah

2 minutes later

Sidiq: Oh anakku!
Aku: Oh ye bapakku!
Sidiq: Hehehe (kawan-kawan dia pun gelak gak -.-)

Tetibe ada org tanya "Kawan kau ke tu Sidiq?" Sidiq pun jawab "A'ah ah!" Budak tu cakap "Ohhh" Sidiq cakap apa entah tapi ada aku terdengar dia cakap "Aku kan hot" Haha sudah laaa Sidiq, puji diri sendiri lebihhh -___-''

Okay tu je la luahan hati aku. Bye hihi

p/s: Kelas aku ada penyakit baru pulak haha asyik main dam je. Elok pulak tu hari-hari mesti ada cikgu tak datang, apa lagi buat tournament ah diorang haha. Paling cool Syfq ah, sibuk brhaji-haji

Syfq: Woi asal kau jalan camtu lak?
Anis: Laaa aku punya kan dah haji.
Syfq: Kau ingat ni haji Air Asia apa? Mana boleh jalan camtu ah!
Anis: Oh takboleh ke. Sorry

Haha Air Asia, brilliant Capiq --'

Lots of , Affat.

Home Home Home