your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

BRUBRU FLU

Weehuu. Brubru flu! Heh kau ingat Bieber je ada Bieber Fever? Bruno Mars pun ada okay. Bangga aa aku sebagai Malaysian wife dia haha. Jangan memain kau, kau cari pasal dengan aku Bruno Mars bagi kau cocaine hahah ;p Well, kenapa aku cakap pasal Brubru ni en en? Pasalnya, ramai weh nyanyi lagu dia sekarang ni! Yang penting, semua scandals aku. Huahua. Contoh apa contoh? Nah, tepek!


1. Stefano (American Idol)
Last week dia nyanyi lagu Just The Way You Are. Aww I love you Stefano. Rambut you, stylo habis weh. Pergh gigi tu gigi tu, rabbit rabbit haha. Comel la tu! Atototo :P Sedap la sedap dia nyanyi, suara gentleman ehem ehem. Hehe. Tadi lagi sikit dia nak kena eliminate, nasib baikkk yang berjambang tu yang eliminated. Taktau la nama dia, tapi bukan Casey. Pakcik jambang lagi satu tu, yang kurus sikit :P Konklusinya, Stefano rocks! (penutup karangan BM haha)

2. Nabil (Maharaja Lawak)
Okay ni tadi. Dia nyanyi lagu Grenade dengan piano lalat dia tu hahaha tak boleh blah! Lalat telan piano eh eh? Sukati anda la Nabil haha. Dia nyanyi best best, tapi cam biasa la dia tukar lyrics. Masa yang "Mad woman, bad woman" tu dia tukar jadi "Bos jahat, bos jahat" haha tahniah tahniah kerana berjaya merosakkan lagu boyfie saya. Haha tapi not bad aa, lyrics dia menusuk kalbu bos-bos yang kejam huahua

3. Puan Nor Asnah
Ni aa paling comel sekali xP Mak aku, aku duduk dalam kereta dengan dia, tetibe keluar lagu Bruno Mars. Aku cam excited la en, nyanyi-nyanyi. Tetibe aku dengar satu lagi suara tengah nyanyi lagu tu. (masa tu lagu Just The Way You Are) Aku cam pelik ah asal suara aku cam dua ni? Dengung ke? Haha toleh kiri, waaa mak aku nyanyi! Lyrics perfect perfect, haha marvellous! Bravo bravo. bangga aku sampai rumah. Kat rumah pulak, aku bukak lagu Grenade masa buat homework. Pastu mak aku nyanyi jugak hehe lebiu Mama. Support son-in-law sendiri eh? Bagussss, support lagi okay okay? :D

Dah, habis cerita pasal Brubru. Ni haaa nak cerita pasal A to the F to the FAT. AFFAT. "Aku taktau la apa masalah kau Fat, tapi sekarang kau makin malas mandi" demikianlah kritikan Puan Nor a.k.a mak aku terhadap aku yang wangi ni. Lalu aku pun menjawab dalam hati "Memang la, tak mandi pun wangi buat apa nak mandi" Tapi teman tak berani nak jawab gitu, mak teman gangster you know. Sekali dia smackdown kau tak bangun terus. Pasal tu aku masih hidup masih hidup haha, tak pernah kena smackdown lagi seumur hidup ni ;] Lebiu Mama, thanks sebab tak pernah pukul anak Mama yang baik lagi wangi ni *winkwink

Pastu aku pun bertanya kepada diri aku sendiri haha 'Asal aku malas mandi niiii? Bapak tak lawa! Kalau dah mandi pun tak lawa, tak mandi lagi la tak lawa' Haaa sedih tak sedih tak dengar ayat aku? Haha ye, aku pun selalu melalak lepas memproducekan ayat yang ala ala touching on my gitu. LOL tetibe lagu 3OH!3 keluar. Huahua tidak boleh blah betoi

Ok ok amat mendukacitakan, sekali lagi, aku layak dipanggil orang tak berperasaan. Haha asal en mesti korang nak tahu asal en? Laaa sebenarnya lelaki-lelaki yang aku minat semua dah chow sin chi drpd hati aku yang agak baik ni. Atototo sedih kan dengar sedih kan kan. Pergh lantak kau la nak panggil aku lesb ke apa, yang penting, tiada orang di sekeliling aku telah berjaya membuat kan aku berfalling in love dengan dia pergh geli gila ayat aku cewahhh. Dah pandai gedik-gedik eh Affat sekarang, babab kang.

Dulu first first masuk Syed Mashor, aku minat err haa budak kelas aku sekarang ni, ala yang taring dua terkeluar tu! Haha pastu budak kelas sebelah, 4 Sc 2 hahaha jujur gila siap bagi kelas --' Pastu pastu ex-senior aku haha S terbaik! Hensem weh dia ni, walaupun ramai panggil dia I***n, tapi lek ah dia hensem aaa. bagi aa can kat dia, please please please kamu jangan nakal. Lepas tu lepas tu suka my bestie sekarang ni pulak, ala yang librarian tuuu. Haha tapi kejap je, dalam seminggu kot, huahua. Pastuuu klon Tae Yang, Jason Ho budak 5 SP tahun lepas. Then dekat budak Nilai tuh hihi. Last sekali minat Bruno Mars, burpp will always love him duhhh, the best singer ever, sweet laaa gentleman la, semua ada kat dia mehehe

So tengok budak hensem je aku buat straight face sekarang -____- Tak berminat okay tak interested, taknak beli taknak beli. Tapi tapi awak yang second last tu, haha sweet boleh laaaa, pergh! Ayat nak sweet je kan kamu. Atototo! :P

Dahlaaa nak tidur, dah pukul 3.52 a.m. you know? Fuuuu bye

Lots of , Affat.

Home Home Home