your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

a few weeks without FB

Hey y'all :) Whoa lama gila aku tak online, rindu FB aww ;) Hehe I baru habis buat homework ni, penat I nyah, satu hari buat homework rasa cam makin tough muscle lengan I x) Haha serious doh tangan aku dah bermuscle. Nampaknya aku wanita yang kuat lagi gagah perkasa, lorh perasan. Eh engkau tahu tak semalam MU kalah? Cambodoh doh adoi hancur harapan aku. Nasib baik Rooney tak jadi kena gantung, takde lah berkurang shooter yang hebat :D Berbatov hensem doh! Aww tergoda :) Hehe I love you Berbatov =3=

Weh tadi aku jeles doh, haha entah ah rasa cam jeles gila baca ayat sweet dia bagi kat awek dia -..- Haha pape ah Fat, tak payah nak menggedik lah kan Fat. Heh janda ah kau sampai tua :P

Eh tadi I jumpa my Papa Mertua, haha Sidiq hensem. Bajet je betulkan rambut depan aku, aku lempang karang berkecai :D Kadet Bomba boleh aaaa, setakat main air pancut kat api aku pun boleh laaa -,-" Kacak boleh aa -..- Eh apa ni merepek x)

Ha! Tadi aku melawan pengawas :) Haha padan muka dia, siapa suruh menggarang dengan aku, salah orang ah beb. Kau ada mulut, cakap elok-elok tak boleh eh? Nampak macam baik kau ni, rupanya, bajet cam kau sorang je lah en pengawas berprestij kat Syed Mashor tu. Eleh Ainina pun berprestij ah! Kau jangan nak bajet-bajet lah, menyampah aku :) Haha boooooo for you!

Tadi koko, eh aku tukar Permainan. Taknak ah masuk Badminton, segan ah nak bawak Racket ke hulur ke hilir, aku dahlah tak reti bersukan ni. So aku masuk lah chess en, whoa ramai betul yang aku kenal masuk Chess. Syamie, Faten Nad my comel momel, Ainina, Nurin, Fazrin usahawan kiosk berjaya, Heh ramai lagi ah. Best lah pulok Chess ni :D *even tadi kalah lawan dengan Fazrin xD

Eh eh, ramai cakap aku minat S doh -..- eh bukan S tuuu, ni S baru :D Ramai betul yang bernama S nampaknya, tukar T ah, Tae Yang :D Haha Tae Yang si pendek yang kacak, I hari-hari dengar lagu you before tidur doh, my fav is Baby I'm So Sorry, sweet :)

Bruno Mars pendek hensem, you kacak! Macho gila, i loike. Lagu you semua sweet, my playlist dalam HP penuh lagu you doh hee ;) Tapi I tak dapat lah pergi Concert you, tak cukup duit ma x( Nak belikan hadiah birthday for my friends pun tak mampu, ni kan pulak nak beli tiket concert you yang beratus-ratus hengget tu. Kalau I anak Menteri Kewangan boleh laaa guna duit sesuka hati. Sobs

8th March! Our first monthly exam -.- Ketaq weh, takut fail semua subjects je :) Well, aku ni kan bukan BFF buku. Haha BFF aku Syamim :P So buku ni tak termasuk ah dalam list BFFs aku yang ada beratus-ratus nama tu :P Nampak tak betapa hinanya buku? Aku anggap beratus orang BFF aku pun Encik Buku tak termasuk dalam my list :) Hehe sorry Buku.

Btw, i jarang gila dapat online sekarang. Takde masa langsung. Laptop rosak pulak tu. Ni pun merempat guna laptop my sister. Hehe. So memang I kurang gila blogwalking sekarang ni, sorry guys. Maybe masa cuti, if my sister murah hati bagi I pinjam laptop ni, I active lah kot blogging. Kalau tak, Baby I'm So Sorry, no blogwalking for you =3=

And and, engkau! Silalah text aku haha bosan gila ni weh :) Eh tadi ada budak tu tahu nama penuh aku hahahahaha bangga sangat nampaknya! Biasalah Bf aku pun berapa bulan baru dapat hafal nama penuh aku. Ehem sorry, ex-BF hahaha. Tak bertahan lama nampaknya, mungkin ada masalah ERT. Biasalah, aku mana hambek ERT. Aku hambek Perdagangan dulu hehe.

Okay Scout rocks! Tapi yuran dia mahal, 10 hengget. Sama harga dengan 1000 sms kau boleh hantar kalau beli Topup RM10 x) So kalau nak masuk pengakap tahun depan, menabung lah dari sekarang hahahha

Lagi satu, jangan lupa tengok Dream High, ada Taecyeon doh! Pakwe aku tu. Wuyeong pun ada! Suhyeon dah rambut pendek hensem doh, mula-mula tu macam sakai kampung sekarang hensem pulak. Suzi Miss A cantik gila, comel dohh. Heh Dream High rocks! :D

Eh dahlah nak tidur, bye babes. I love ya!

**Ayna aku rindu kau lah gila, cuti nanti come to my house taw ;) Love you muah, jumpa nanti nak peluk kau sampai lebam! Kau dah bukak braces eh? Rambut dah straighten eh? Mesti cantik en? Hehe can't wait to see you beautiful! So beautiful my girl, oh-oh girl, oh-oh girl, ecehhh haha. I miss you Ayna Shahrull Radzi :))

Lots of , Affat.

Home Home Home