your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

MU kalah! bingai

Shit shit, MU kalah dengan Wolves weh? Wolves weh Wolves! Kau tengok ah chart, Wolves kat mana haritu? LAST kan? Apa ke hal nya pulakkk lah dia boleh kalahkan team Berbatov hubby aku tuh, haish ada jugak yang makan kaki ni kang :) Woishhhh

Actually rumah aku takde ESPN, mak aku cakap "Kalau hambek nanti ada pulak yang tak tido tatappp je bola tu" Okay fine takpe Ma, Affat ada spy laaaa. Jangan main-main haha. Spy tak spy lahhh kann, aku tanya semua orang score semalam berapa, harammm nak reply doh. Haish pastu ngadap ah laptop dengan abang sedara aku, surf Espnstar.com, lembab pulak kan website tu loading. Login facebook, ada app ni tunjuk scoreboard. Yes! Yes! MU 1! Ceh kau Affat, tengok MU punya score je, cuba kau tengok Wolves punya score? Oh shit 1 jugak, tak boleh jadiiiii. Tengok punya tengok, k Berbatov ada try goal, tapi tak dapekkk, takpe sayang cuba lagi nanti eh eh hahaha. Rooney pun ada gak, haih okay malas ah nak cerita pasal tu haha. Then tetibe, abang sedara aku memekikkk haha aku tanya ah pahal? Dia tunjuk laptop. Guess what? Wolves dah 2, apa perasaan anda masa tu Affat? Oh perasaan saya rasa macam nak pergi sana main bola sekali hahahha

Tak senang duduk weh tak senang duduk. Sakit hati, nyampah, ketaqqq, semua hado! K takpe takpe, aku dah agak frustrated weh, aku masuk KONON nak tido ah. Masuk bilik capai HP, text semua orang lagi. Last last, Famy jugak yang reply. Nasib baik you ada kan kan haha. Fuhfuh dia berjaya buat aku relax sikit hahaha dengan membagi kata-kata kepastian yang MU akan menang! Pukul tiga setengah kot aku tertido -___- haha

Bangun, tengok Hp, ada msg. Bukak bukak " F, MU kalah " Rasa nak meraungggg je wehhhh, haish bapak ah sakit pulak hati aku. Dah ah frust gila ni weh frust menonggeng, BYE

**Berbatov, I still sayang you okay, takyah down sangat. Kalau Sir Alex marah you, you lastik je dia okay Bie? Wakaka Bye :D

Lots of , Affat.

Home Home Home