your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

hari yang berpeluh! haha

Weeehuuuu, harii niii ramai gila weh lepak rumah :D Err bukan kawan lah kannn, my family members ;) First-first my third and fourth sis tidur sini, comel gila weh anak diorang haha rasa macam taknak tidur jeeee, best doh layan my nieces :D Main kejar-kejar, peek-a-boo lah apa semua, sho sho cute haha. Malam tadi lambat doh I tidur, dah guling-guling atas katil dah tapi tak boleh lelap -____- Check HP japp, okay takde msg *kecundang* hahaha. Pastu tak sedarrr tetibe aku dah mimpi~ Mimpi kawan lama aku, lorh aku kena buli dengan dia dengan abang dia dalam mimpi tu -,-" Menakutkannnn, taknak jumpa anda haha

Then kringggg, *oh tak bukan kring kot, it's more to "Affat, bangun! Mak Ebot dah sampai"* Haha Alang kejut aku, zupppp terus bangun :D Keluar dari bilik muka mamai jeee, dengan mata separuh lelap pergi salam abang-abang sedara saya yang hensem -____- And adik sedara saya yang lebih tinggi daripada saya hahaha =___=" *Benci makkk, bila lah mak nak sama tinggi dengan kau nyah?* ;] Then pergi mandi sungaiiii, hoho best gila weh, serious wa cakap lu haha boleh sejuk gilaaa, tengah main dengan Nayli my niece, tetibe ada slippers pink hanyut~ Siapa punya entahhhh, geli mak -___- Then main-main lagi, Nayli sengih-sengih nampak Nazrul jadi shark kejadah haha then then Aisyah datang cakap "Monster!" Haha sudahlah tinggi, monster pulak -.- Then aku ejek dia monster tak memasallll je aku kena ejek pendek, oh shit shit shit haha sentap hati mak nak ;]

Then naikkk, mandi tukar baju apa semua, makan weh makan itu wajib, lepas tuuu Danial sampai. Cehceh sampai-sampai je macam sombonggg, sejam kemudian pergh bukan sombong weh, hyper dah ni haha. Main paper plane, aku punya paper plane terbang dekat je :D Sungguh mengecewakan haha datang abang ipar akuuu, dia punya jauh wehhh -.- Jeles lah camni, tacing ah -___- Haha lepas tu main badminton pulakkk, I know I'm short tapi jangan lah buli kita suruh kejar bola tinggi-tinggi, haha melompat-lompat aku macam budak tadika jumpa lollipop lorh tetibe haha memang syokk habissss, berpeluh habissss, penat habisss lah kan. Lepas tu my aunt nak balik dahhh, sobs rasa sekejap je dia datang -___- *padahal dari pagi sampai petang* Cehceh takpe takpe, nanti nak buat lawatan ke rumah anda lah, boleh makan kuih yang apa entah nama dia tu banyak-banyak. hehe :D

Then dapat text from Syamim, cakap nak tidur rumah I ;] Hee excited gila gua, I'm waiting for you Syamim~ Lepas tu dapat text daripada si Pondan tu, harapan lah aku nak reply -___- Lepas tu Mawww pulak msg, aku pun taktau apa motif dia tapi aku reply sikit je sebab takde mood haha. Then F msg, okayyy aku reply lah kan kannn, haha best weh msg dengan dia ni, menseronokkan haha :D Jadi saya nak ber-texting lah ni, selamat datang. Bye! :D


Lots of , Affat.

Home Home Home