your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

Hahaha secara rasminya Tae Yang is mine

Hey hey! weh wehh ramai betul lahhhh peminat Tae Yang doh. Jealous I nyahhh, awww haha. Peminat Bruno Mars pun ramaiiii, JB punnn, haih jeles jeles :/ Tapiii kan kan, tadi Nurul Izzah ni ha dah bagi Tae Yang dekat aku hahaha dulu kalau aku post apa-apa pasal Tae Yang dia ah yang first comment. Comment pulak "Tae Yang is mine" Hahaha I lempang you kang Izzahhh ;p Tapi tadi ada benda pelik jadi hahahha baca kat bawah ni :D

click untuk view yang lebih fatty boom boom -,-

hehehe thanks Nurul Izzah, peace y'all :D Haaa lepas tu en en, semalam Syamim Iz si ketot tu haha IM aku. Dia hantar link http://cleverbot.com, pastu kitorang main lah benda alah tu kan. Memang gila wehhh, clever bot ni cam kurang ajar dohhh, kau tanya benda pelik dia jawab lagi pelik, hahhaa memang cool gila. Kau cakap bahasa Terengganu pun dia layan, fuhfuh hebak deh mung Clever Bok :D Haha

Hambekkk, dia cakap aku ayam pastu monyet pulak, kurang ajar :D

Haha dahlah, nak texting dengan itu budak, dia panggil aku ****'s gf hahaha gedik laaa Encik ni :P Hahahha, bye! :D

Lots of , Affat.

Home Home Home