your turn.


Hi, ng4h watp3r t3ww?

selamat tinggal, sayonara!

Ehem, ehem. Yay it's holiday! Gong xi fa chai gong xi fa chai, hoho :) Hey guess what? Ramai gilaaa okay my friends yang nak tinggalkan I dekat Syed Mashor yang disayangi tu -___- Burppp, hmm i'm gonna miss you guys. Jangan lupa I taw, hehe ingat I selalu, sila rindu saya hari-hari! LOL.

*Amie ;)
okay eventhough kita baru je kenal! Hoho tapi tapi anda tetap di hati saya muahaha :P

*Ayna Razzi ;)
The best girlfriend ever, kau suka cabul aku kan dulu. Sekarang dah takde siapa nak cabul aku dah! Kesian aku kan. Haha :P

*Azim ;)
Whoa, aku memang takboleh beat kau punya English language and BM lah dohh, stay superb ;)

*Cacap & Daus ;)
Cacap, sorry kalau aku ada buat salah pape kat kau. Daus pun sama ;)

*Nasrul ;) bapak innocent muka kau hoho :P
Nasrul sila jaga diri. Kalau bosan-bosan, sila text aku hoho

*And Fathnin. Susah nak cari gambar dia ni, so takde lah gambar. Haha maaf Fath -__-

Siapa yang tercicir tu harap maaf, maklumlah saya ni kan manusia biasa hahaha yang hanya mempunyai memory 2 GB ;) Sama dengan pendrive korang tu haha. Kepada yang pindah-pindah tu, cehceh good luck dekat sekolah baru okay. Kalau ada senior nak buli report dekat I cepat-cepat tauuu, boleh I hantar bom dekat dia. Hoho, study hard okay, jangan ingat nak main je! Kalau free lawatlah rumah saya yang di dalam hutan ini. Kalau tak tahu rumah saya dekat mana bagitahu okay, boleh I emailkan peta ;p I'm gonna miss you guys doh, seriously tak biasa lah nak jauh frm korang! Especially si taring comel tu hoho lepas ni aku nak menumpang kasih sayang dekat siapa weh? -___- Make sure korang selalu text aku taw, siapa takde number aku sila mintak secepat mungkin! Hehe apa lagi aku nak pesan ni eh, haaa dengar cakap warden kalau tak nanti kena sebat! Takut kann? :P Lastly, sila jaga diri baik-baik. Aku dah takboleh jaga korang dah lepas ni ;( Sila rindu saya banyak-banyak-banyak-banyak okay! I love you guys ;) xoxo

Lots of , Affat :)

Lots of , Affat.

Home Home Home